Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Eurocash mocno w kierunku cyfryzacji. Dane i technologie od dziś w jednych rękach
Eurocash mocno w kierunku cyfryzacji. Dane i technologie od dziś w jednych rękach
Czwartek, 30 listopada 2023
Eurocash robi kolejny krok w kierunku realizacji strategii na lata 2023-2025. Jednym z jej kluczowych obszarów jest transformacja cyfrowa, a Grupa właśnie konsoliduje wszystkie biznesy technologiczne i cały obszar IT w jednym ręku. Kierownictwo nad nimi przejmuje Szymon Mitoraj, który dołączył do Eurocash w październiku br. Jako członek zarządu ds. cyfryzacji jest dziś odpowiedzialny m.in. za dalszy rozwój eurocash.pl, Innowacyjną Platformę Handlu, a także spółkę Frisco.
Celem Grupy w ramach reorganizacji struktury firmy jest uspójnienie i poprawa efektywności dotychczasowych działań digitalowych Eurocash. Obrany kierunek zakłada przede wszystkim bardziej efektywne wykorzystanie danych i osiągnięcie większych synergii. Działania te mają na celu także zminimalizowanie efektu duplikacji obszarów oraz zadbania o unifikację już istniejących w Grupie narzędzi technologicznych.
– W obszarze digital chcemy postawić na synergię rozwiązań i dane, zależy nam na ich spójności oraz na tym, by nasza firma właśnie na nich opierała swoje decyzje biznesowe w stopniu większym niż dotychczas. Zarządzanie IT, wszystkimi obszarami cyfrowymi oraz danymi z jednego miejsca, według tzw. logiki jednej jednostki, pozwoli nam zoptymalizować procesy w całej strukturze. To bardzo praktyczne, choć nadal rzadko spotykane rozwiązanie w organizacjach, które pozwoli nam stosunkowo szybko zobaczyć efekty – mówi Szymon Mitoraj. – Kluczowe w tej układance jest Frisco. To jeden z najbardziej cyfrowych biznesów Eurocash, w dodatku zarządzany całkowicie wewnętrznie. To zawsze była dla Grupy przestrzeń do szukania i testowania nowych rozwiązań dla rynku detalicznego – dodaje.
W nowej strukturze spółką Frisco zarządzać będzie Pawel Szerling, który przed dołączeniem do Grupy Eurocash związany był z firmą e-commercową Shopee, a wcześniej przez ponad 9 lat pracował w firmie konsultingowej McKinsey. Przez ostatnie 3 miesiące pełnił rolę członka zarządu spółki Frisco, odpowiedzialnego za jej wzrost. Paweł Szerling przejmuje stery od Jacka Palca, dotychczasowego CEO Frisco, który w dniu 20 listopada złożył rezygnację z pełnienia tej funkcji.
– Dziękuję Jackowi Palcowi, który przez wiele lat stał na czele Frisco, za jego wkład w rozwój i ekspansję tej spółki. Jednocześnie życzę Pawłowi Szerlingowi, Tomaszowi Kubiakowi i Grzegorzowi Bieleckiemu, jak największych sukcesów w realizacji ambitnego planu wzrostu spółki, który postawili sobie jako jej Zarząd. Jestem przekonany, że pod nadzorem Szymona Mitoraja oraz przy wykorzystaniu zasobów, m.in. w postaci nowego zautomatyzowanego centrum logistycznego pod Warszawą, Frisco rozpocznie nowy akapit swojej dumnej historii. Wpisując się tym samym w naszą strategię digitalizacji Grupy Eurocash, którą od teraz w ramach zarządu koordynuje Szymon Mitoraj. Wierzę, że z jego wsparciem szybko staniemy się tą Platformą Technologiczną, którą chcemy być dla rynku niezależnego w Polsce – mówi Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
Strategia Grupy Eurocash zakłada zintensyfikowane działania w ramach trzech obszarów: hurtowym, organizacji systemów franczyzowych i partnerskich, a także cyfryzacji zarówno wewnętrznych systemów w firmie, jak i całego kanału niezależnego.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.