Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Stock Polska serwuje tradycyjną recepturę w nowej odsłonie
Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Stock Polska serwuje tradycyjną recepturę w nowej odsłonie
Piątek, 01 grudnia 2023
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat i nawiązuje do najlepszych tradycji gorzelnictwa.
Żołądkowa Gorzka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku alkoholi i jedna z najważniejszych marek we wciąż powiększającym się portfolio Stock Polska.
Jej unikatowy smak, w którym mieszają się nuty słodkie, ziołowe i lekko pikantne doceniany jest przez konsumentów i ekspertów nie tylko w Polsce, ale coraz częściej na świecie. Żołądkową Gorzką wyróżnia oryginalny smak i wyjątkowa receptura, której historia sięga XIX wieku.
To jedyna duża marka nadal wytwarzana w procesie naturalnej maceracji, która czerpie inspiracje ze staropolskiej tradycji nalewek ziołowych. Od 200 lat Żołądkowa Gorzka powstaje na bazie naturalnych maceratów z gorzkich pomarańczy z Haiti oraz mieszanki przypraw – przygotowywanych w tradycyjny sposób tak, aby alkohol idealnie mógł połączyć się ze składnikami i wyciągać z nich pełnię aromatu i smaku. To właśnie unikatowy proces maceracji nadaje charakterystyczny kolor i niepowtarzalny smak Żołądkowej Gorzkiej.
Nowy projekt butelki Żołądkowej Gorzkiej, którego premiera odbyła się pod koniec listopada podczas kameralnego spotkania w warszawskim Summer Studio podkreśla wyjątkowe DNA alkoholu, czyli tradycyjną recepturę, rzemieślnicze korzenie i najwyższą jakość. To już dziewiąta odsłona butelki najbardziej z rozpoznawalnych wódek smakowych w Polsce. Opakowanie wykonane z grubego szkła zaskakuje kształtem, wykończeniem i grawerowanymi elementami. Ozdabia je odświeżona graficznie etykieta, która jest doskonałym uzupełnieniem nowej opowieści o historycznych korzeniach wódki i ma wyróżniać niepowtarzalny charakter kultowej Żołądkowej Gorzkiej.
„Żołądkowa Gorzka mimo, że jest jedną z najbardziej znanych i masowych marek w naszym portfolio, jest marką o niezwykłych rzemieślniczych korzeniach. Nie zmienia się jej smak, tylko sposób podania. Dlatego zależało nam, by wygląd nowej butelki nawiązywał nie tylko do najlepszych tradycji gorzelnictwa w Polsce, ale również idealnie wpisywał się w aktualne potrzeby rynku i naszą strategię jego premiumizacji. Doskonale wiemy, że przy wyborze produktu, konsumenci coraz częściej kierują się historią, która za nim stoi. Zwracają uwagę na składniki i sposób produkcji. Dotyczy to też rynku alkoholowego. Żołądkowa Gorzka ma niezwykłą historię i chcemy o niej wciąż przypominać w ciekawy sposób. Tym bardziej, że to tradycyjna marka, ale sposób jej konsumpcji staje się coraz bardziej nowoczesny. Żołądkowa Gorzka staje się ważnym elementem kultury picia coctaili, która w Polsce rośnie z każdym rokiem. Klienci poszukują nowych doznań. A my chcemy im to nie tylko zapewnić, ale też towarzyszyć w tej podróży”, mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager
Naturalny sposób produkcji oraz wielopoziomowy profil smakowy sprawia, że Żołądkowa Gorzka to świetny bazowy składnik w popularnych koktajlach typu „highball”, „collins” czy „sour”.
Co więcej Żołądkowa Gorzka może być również świetną alternatywą dla likierów pomarańczowych, w takich klasycznych recepturach jak: Margarita, White Lady, Sidecar czy Breakfast Martini.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.