Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
POLOmarket robi kolejny milowy krok w rozwoju aplikacji

Z rynku FMCG

POLOmarket robi kolejny milowy krok w rozwoju aplikacji

Poniedziałek, 04 grudnia 2023
POLOmarket dokonuje dużej zmiany w rozwoju swojego programu lojalnościowego, uruchamiając nowy mechanizm punktowy w aplikacji. „Frikasy", bo o nich mowa, umożliwiają użytkownikom aplikacji POLOmarketu zbieranie wirtualnych punktów – Frikasów, wymienianych następnie na kupony rabatowe.

POLOmarket konsekwentnie realizuje długoterminowe cele w zakresie cyfrowej transformacji swojego biznesu, rozwijając mobilną odsłonę programu lojalnościowego w postaci aplikacji „POLOmarket – mój ulubiony” uruchomionej w 2019 roku. Nowy mechanizm jest najważniejszą zmianą wprowadzoną od czasu wdrożenia przez POLOmarket modułu Click&Collect wraz z płatnościami online w 2020 roku. Warto także dodać, że aplikacja POLOmarketu cieszy się obecnie jedną z najwyższych ocen użytkowników spośród sieci FMCG na polskim rynku.

– Frikasy są milowym krokiem w rozwoju naszego programu lojalnościowego i z punktu widzenia strategii w obszarze transformacji cyfrowej całego naszego biznesu – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie. – Zależy nam jednocześnie na podkreśleniu jakości produktów spożywczych, zwłaszcza produktów świeżych oraz unikalnych produktów private brands dostępnych w naszej ofercie – dodaje Jarosław Brudnicki.

– Frikasy to nowy program punktowy niezależny od już dostępnych w aplikacji funkcjonalności, będący odpowiedzią na ewoluujący rynek mobilnych rozwiązań lojalnościowych – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket. – Od początku traktujemy aplikację nie tylko jako mobilną odsłonę programu lojalnościowego, ale także jako narzędzie zawierające wiele przydatnych funkcjonalności, jak między innymi listy zakupowe, bazę wiedzy o produktach, historię transakcji – wirtualne paragony, skaner cen, czy e-sklep. Tak więc aplikacja stanowi dla nas hub marketingowy, który poza ww. narzędziami jest także bardzo istotnym kanałem komunikacji z klientami oraz źródłem informacji o ich potrzebach zakupowych – dodaje Krzysztof Szultka.

Mechanizm Frikasów jest prosty. Za każde 1 zł wydane na zakupy z użyciem POLOkarty w aplikacji, do wirtualnego portfela nalicza się 7 Frikasów. Frikasy nie naliczają się jedynie w przypadku zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych, opłacania rachunków oraz preparatów do karmienia początkowego. Dodatkowe Frikasy można także otrzymać w zamian za zakup specjalnie oznaczonych produktów.

Ilość Frikasów jest widoczna na bieżąco na specjalnym liczniku na stronie głównej w aplikacji i po każdych zakupach jest ona aktualizowana. Po zdobyciu określonej liczby wirtualnych punktów, klient może aktywować kupony rabatowe umożliwiające zakup wybranych w danym tygodniu produktów z atrakcyjnym rabatem. W każdym tygodniu w trakcie trwania akcji lista produktów dających dodatkowe punkty i tych, które można kupić taniej z użyciem Frikasów, będzie inna.

Frikasy promuje kampania 360° realizowana we współpracy z agencją JUST we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, digitalu i SoMe, outdorze, oraz w nośnikach drukowanych.

Przechwytywanie_2.JPG


Źródło: POLOmarket
Fot: mat. prasowe

 

 

 

tagi: POLOmarket , aplikacja , technika , technologia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51