POLOmarket konsekwentnie realizuje długoterminowe cele w zakresie cyfrowej transformacji swojego biznesu, rozwijając mobilną odsłonę programu lojalnościowego w postaci aplikacji „POLOmarket – mój ulubiony” uruchomionej w 2019 roku. Nowy mechanizm jest najważniejszą zmianą wprowadzoną od czasu wdrożenia przez POLOmarket modułu Click&Collect wraz z płatnościami online w 2020 roku. Warto także dodać, że aplikacja POLOmarketu cieszy się obecnie jedną z najwyższych ocen użytkowników spośród sieci FMCG na polskim rynku.
– Frikasy są milowym krokiem w rozwoju naszego programu lojalnościowego i z punktu widzenia strategii w obszarze transformacji cyfrowej całego naszego biznesu – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie. – Zależy nam jednocześnie na podkreśleniu jakości produktów spożywczych, zwłaszcza produktów świeżych oraz unikalnych produktów private brands dostępnych w naszej ofercie – dodaje Jarosław Brudnicki.
– Frikasy to nowy program punktowy niezależny od już dostępnych w aplikacji funkcjonalności, będący odpowiedzią na ewoluujący rynek mobilnych rozwiązań lojalnościowych – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket. – Od początku traktujemy aplikację nie tylko jako mobilną odsłonę programu lojalnościowego, ale także jako narzędzie zawierające wiele przydatnych funkcjonalności, jak między innymi listy zakupowe, bazę wiedzy o produktach, historię transakcji – wirtualne paragony, skaner cen, czy e-sklep. Tak więc aplikacja stanowi dla nas hub marketingowy, który poza ww. narzędziami jest także bardzo istotnym kanałem komunikacji z klientami oraz źródłem informacji o ich potrzebach zakupowych – dodaje Krzysztof Szultka.
Mechanizm Frikasów jest prosty. Za każde 1 zł wydane na zakupy z użyciem POLOkarty w aplikacji, do wirtualnego portfela nalicza się 7 Frikasów. Frikasy nie naliczają się jedynie w przypadku zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych, opłacania rachunków oraz preparatów do karmienia początkowego. Dodatkowe Frikasy można także otrzymać w zamian za zakup specjalnie oznaczonych produktów.
Ilość Frikasów jest widoczna na bieżąco na specjalnym liczniku na stronie głównej w aplikacji i po każdych zakupach jest ona aktualizowana. Po zdobyciu określonej liczby wirtualnych punktów, klient może aktywować kupony rabatowe umożliwiające zakup wybranych w danym tygodniu produktów z atrakcyjnym rabatem. W każdym tygodniu w trakcie trwania akcji lista produktów dających dodatkowe punkty i tych, które można kupić taniej z użyciem Frikasów, będzie inna.
Frikasy promuje kampania 360° realizowana we współpracy z agencją JUST we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, digitalu i SoMe, outdorze, oraz w nośnikach drukowanych.
tagi: POLOmarket , aplikacja , technika , technologia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...