Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas UEFA EURO 2024™, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024™ będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej – najpopularniejszego sportu na świecie, aktywnie śledzonego przez 67% Europejczyków
1 – zgromadzą miliony miłośników. Przewiduje się, że UEFA EURO 2024™ przyciągnie na żywo łącznie 5 miliardów ludzi na całym świecie. UEFA EURO 2024™ będzie gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.
– Przyjemność jedzenia odgrywa bardzo ważną rolę podczas spotkań z przyjaciółmi i rodziną z okazji wydarzeń sportowych. Niezależnie od tego, czy oglądamy je razem z tysiącami innych osób na stadionach, czy kibicujemy w domowym zaciszu. Jesteśmy dumni z tego, że marki Unilever Nutrition mogą być częścią tego europejskiego święta piłki nożnej o globalnym zasięgu. – mówi Peter Dekkers, Nutrition General Manager Europe w Unilever.
– Współpraca z UEFA EURO 2024™ jest dla nas powodem do ogromnej dumy. Misją naszych marek Personal Care jest bowiem wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości oraz czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Dlatego nasza obecność na mistrzostwach jest świetnym sposobem na nawiązanie kontaktu z milionami konsumentów, niezależnie od tego, czy będą wspierać swoje reprezentacje narodowe, czy też budować miłość do piłki nożnej w lokalnych społecznościach – mówi Fulvio Guarneri, Personal Care General Manager Europe w Unilever.
– Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo Unilever i UEFA EURO 2024™. To współpraca, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA. – Marki z portfolio produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever każdego dnia docierają do miliardów ludzi i jestem pewny, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i piłkarskich emocji.
W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom okazje do wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.
Źródło: BrandLab
Fot: mat. prasowe
1 Źródło: Global Web Index; All Adults aged 16-65 year old; Markets (15): Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Romania, Spain, Sweden, UK / Wave: Q4 2022 / N: ~70,000