Już od poniedziałku, 11 grudnia, klienci Biedronki ponownie mogą poczuć wspaniałą atmosferę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i wesprzeć cel najbliższej akcji – „Płuca po pandemii”. Biedronka, po raz kolejny jako sponsor główny Finału WOŚP, jako pierwsza sieć handlowa rozpoczyna zbiórkę funduszy w ponad 3500 placówek na terenie całego kraju.
Ostatnie dwa Finały WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą ponad 14,5 mln złotych. Podobnie jak w ubiegłym roku, w sklepach Biedronka będzie możliwość wsparcia celu tegorocznej zbiórki zarówno na kasach samoobsługowych, jak i tradycyjnych dowolną kwotą będącą wielokrotnością złotówki. W przypadku tych drugich wsparcia będzie można udzielić w gotówce, jak i korzystając z karty płatniczej. Za okazane wsparcie klienci będą otrzymywać naklejki - serduszka od kasjerów.
Od wieków liczba trzy ma ogromne znaczenie: symbolizuje między innymi wzrost, harmonię, czy szczęście. A czy coś daje więcej szczęścia, niż pomaganie? Według nas nie, dlatego już po raz trzeci Biedronka została sponsorem głównym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wierzymy, że po raz kolejny uda się razem z naszymi klientami wyzwolić tę ogromną społeczną energię i pokazać, że mamy ogromne serca do pomagania. - mówi Karolina Błońska, Starsza Menedżerka ds. Zrównoważonego Rozwoju, szefowa Sztabu WOŚP w sieci Biedronka
Klienci, którzy dokonają wpłaty w kasach przy płatnościach kartą oraz gotówką na rzecz 32. Finału WOŚP, zobaczą specjalną informację graficzną na paragonie. Dodatkowo, użytkownicy aplikacji po zalogowaniu będą mogli sprawdzić, jaką łączną kwotą już wsparli do tej pory działania Fundacji WOŚP w tym roku, przy okazji zakupów z wykorzystaniem karty Moja Biedronka. W kolejnych tygodniach w sklepach sieci Biedronka staną również puszki WOŚP, do których będzie można wrzucać wsparcie gotówkowe.
Bardzo często ludzie pytają nas, czy złotówka przekazana Fundacji może później uczynić coś dobrego, a my niezmiennie mówimy, że tak. Każda złotówka to element urządzenia, które może ratować zdrowie i życie, w tym roku chodzi o urządzenia na oddziały pulmonologiczne. Ale wartość złotówki, to też np. ponad 7,5 miliona wklejek w książeczkach zdrowia dziecka, potwierdzających przeprowadzone badanie słuchu. Za 1 zł możemy wydrukować kilkadziesiąt takich wklejek, które są dowodem na świetne działanie naszego Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu. Bardzo się cieszymy, że kolejny raz w sieci Biedronka pojawią się puszki i ultrakolorowe gadżety. Dziękujemy za wsparcie naszych działań! - mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP.
Klienci Biedronki mogą wspierać 32. Finał nie tylko za pomocą wpłat, ale także kupując produkty ze specjalnej linii WOŚP. Już na początku grudnia do sprzedaży we wszystkich sklepach sieci trafiły licencjonowane produkty sygnowane czerwonym serduszkiem oraz logotypem 32. Finału WOŚP w charakterystycznej, orkiestrowej szacie graficznej. W ofercie sieci Biedronka znalazły się m.in. t-shirt damski lub męski WOŚP w cenie 49,99 zł, kolorowe skarpety dla dzieci i dorosłych w cenie 24,99 zł za parę, smycz (9,99 zł), czy breloczek (14,99 zł). Kolekcjonerów magnesów zapewne ucieszy fakt ich pojawienia się w asortymencie w cenie 14,99 zł. Natomiast ci, którzy przez cały rok chcą pamiętać o celu 32. Finału, mogą nabyć kalendarze na 2024 rok – ścienny w cenie 14,99 zł lub książkowy A5 za 29,99 zł. Tradycyjnie w sklepach sieci Biedronka dostępny jest też kubek ceramiczny w cenie 34,99 zł i apteczka samochodowa za 34,99 zł.
Jednak to nie wszystkie atrakcje, które czekają klientów Biedronki. Kolejne, największa sieć handlowa w kraju przygotowuje na styczeń, miesiąc, w którym odbywa się 32. Finał WOŚP.
32. Finał WOŚP będzie miał miejsce 28 stycznia 2024 roku, a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.
Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe