Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Nowe koncepty sklepów ALDI – odpowiedź na rosnące potrzeby klientów
Nowe koncepty sklepów ALDI – odpowiedź na rosnące potrzeby klientów
Czwartek, 14 grudnia 2023
ALDI nie zwalnia tempa rozwoju sieci na terenie Polski. Tydzień temu spółka świętowała uruchomienie 300. sklepu, a w tym tygodniu przychodzi z kolejnymi czterema otwarciami. Razem ze wzrostem liczby sklepów, rozwija się również paleta ich formatów – 13.12 w podwarszawskich Markach otworzył się trzeci w Polsce sklep w koncepcie ALDI Urban, a już jutro – 15.12 w Krakowie – do dyspozycji klientów zostanie oddany pierwszy w Polsce sklep ALDI 2.0 Compact.
Pierwszy z wymienionych formatów – ALDI Urban, według którego zaprojektowany został sklep w Markach koło Warszawy – to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim lokalizacjom w największych miastach w Polsce oraz ich aglomeracjach. Klasyczny wolnostojący obiekt z zewnętrznym parkingiem jest w tym układzie zastąpiony dwukondygnacyjnym budynkiem ze sklepem na poziomie +1 i parkingiem dla klientów na parterze. Dzięki temu sklepy ALDI mogą powstawać również na mniejszych działkach, z zachowaniem wszystkich wygód dla klientów - zastosowanie travelatorów oraz wind sprawia bowiem, że komunikacja między dwoma poziomami jest łatwa i komfortowa.
Do tej pory z tym formatem mogli się zapoznać już mieszkańcy Wrocławia, za sprawą sklepów przy ulicy Szybowcowej 7 i Strzegomskiej 214. Teraz do miast z ALDI Urban dołączają też podwarszawskie Marki, ze sklepem przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22.
Oszczędność przestrzeni i możliwość dopasowania się do bardziej wymagających lokalizacji stanowiły priorytet również dla drugiego nowego konceptu – ALDI 2.0 Compact, który na terenie Polski zadebiutuje 15 grudnia w Krakowie, przy ul. Lea 44.
Podstawowe elementy bazowej strategii konceptu 2.0 łączą się tutaj z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanego wyposażenia. Dzięki temu nawet pomimo ograniczonej przestrzeni możliwe jest zaprezentowanie pełnego asortymentu ALDI.
– Opracowanie konceptu 2.0 Compact to nasza odpowiedź na wymagania, które stawiają nam lokalizacje o mniejszej powierzchni sali sprzedaży. Jednym ze znaków rozpoznawczych sklepów ALDI są szerokie, wygodne alejki, dlatego ograniczona powierzchnia sklepu przy jednoczesnym założeniu dostępności pełnej oferty produktowej stanowiły dla nas pewne wyzwanie. Udało mu się jednak sprostać, m.in. poprzez zastosowanie dedykowanego dla tego konceptu wyposażenia (np. wyższych regałów, węższych półek, pionowych koszy promocyjnych, mniejszych wózków zakupowych) – wyjaśnia Iga Boszko, Kierownik Działu Wyposażenia I Systemów Sklepowych ALDI. – Dzięki temu standard Compact zapewnia taki sam komfort zakupów, jak nasze pozostałe formaty. Ujednolicony sprzęt pozwala również zaoszczędzić koszty, a po przebudowie znacząco ułatwia też codzienną pracę – podkreśla.
Nowością w układzie ALDI 2.0 Compact jest również strefa kas ekspresowych, która w tym wypadku została umiejscowiona prostopadle do sali sprzedaży oraz poprzeczna środkowa alejka zapewniająca sprawniejszą nawigację po sklepie.
Zgodnie z badaniami przeprowadzanymi w Grupie ALDI Nord do wdrożenia konceptu 2.0 Compact może się kwalifikować nawet 400 sklepów w całej Europie. We wszystkich sklepach testowych, w których to rozwiązanie zastosowano, odnotowano wyraźny wzrost obrotów, a opinie klientów i pracowników ALDI były bardzo pozytywne.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.