Współpraca Hochland Polska z Polską Akcją Humanitarną skupia się nie tylko na pomocy finansowej, ale również na walorze edukacyjnym prowadzonych działań. Dlatego firma, w ramach wsparcia Programu Pajacyk, zarówno funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci – 150 tysięcy w trzy lata – jak i organizuje atrakcje, np. w postaci warsztatów kulinarnych. Spotkania prowadzi szefowa kuchni Agata Gwiazdowska, która od lat zajmuje się edukacją kulinarną, tworząc catering dla dzieci oraz prowadząc dla nich program w TV. Po odwiedzinach Ćmielowa w woj. świętokrzyskim, ekipa Hochland dotarła do położonego na Mazurach Pisza.
Dzielimy się tym, co dobre w PiszuUczniowie, ubrani w przekazane wcześniej przez Hochland firmowe fartuszki, powitali szefową kuchni szerokimi uśmiechami i z radością zabrali się do wspólnego gotowania. Zaproponowane przez Agatę dania okazały się strzałem w dziesiątkę – smakowały wszystkim dzieciom i były proste do wykonania. Wśród składników potraw nie zabrakło serów Hochland, a także produktów z lokalnej pasieki, które prowadząca przywiozła ze sobą na spotkanie.
Dzięki temu dzieciaki miały okazję odkryć różne smaki miodów i wykorzystać je przygotowując przekąski, na jakie zaprosiły potem koleżanki i kolegów. Uczniowie dowiedzieli się też, jak skomponować posiłek, by zawierał odpowiednie proporcje składników odżywczych zgodnie z piramidą odżywiania. Ale to nie był koniec atrakcji! Chcąc wspierać dzieci w rozwijaniu pasji do pomagania, Hochland Polska zaprosił uczestników warsztatów do Muzeum Kultury Ludowej w Węgorzewie. Dzieciaki mogły się tam wykazać fantazją i twórczością, ozdabiając tradycyjne drewniane deseczki.
Staje się już powoli zwyczajem, że prace dzieci trafiają na aukcję charytatywną – przekazując to, co dobre dalej! I tym razem uczniowie z Pisza chętnie pomalowali deseczki, właśnie na ten cel. Warto dodać, że drewniana deska, jako naturalne miejsce dla serwowania serów, to także element, który znajdzie się na nowych opakowaniach serów Hochland, które już wkrótce pojawią się na sklepowych półkach – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager z Hochland Polska.
Zapraszamy do obejrzenia filmu z tego niezwykłego spotkania:
Dzielimy się smakiem w Piszu i śledzenia akcji na stronie internetowej:
Hochland – Pajacyk.
Kampania digitalowa „Dzielimy się tym, co dobre” obejmuje dedykowaną stronę internetową, formaty video i display oraz obecność w social mediach. Za przygotowanie konceptu akcji oraz kreacji odpowiedzialna jest agencja marketingowa Grasp Group, zakupem mediów zajmuje się Value Media, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.
Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe