Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Aplikacja Stokrotki ma już 2 miliony użytkowników!
Aplikacja Stokrotki ma już 2 miliony użytkowników!
Poniedziałek, 15 stycznia 2024
Z aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. Rozwiązanie daje klientom dostęp do wielu atrakcyjnych ofert, promocji i akcji specjalnych. Dzięki dostrzeganym przez użytkowników korzyściom, wynikającym z udziału w programie, Stokrotki są chętnie wybierane na miejsce codziennych zakupów.
Nasza Stokrotka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W grudniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
– Nasza Stokrotka jest dla nas bardzo ważnym kanałem służącym do komunikacji z klientami. Stanowi też podstawę działań promocyjnych. To w niej pojawiają się najnowsze akcje specjalne, np. wyzwania czy loterie. To w tym miejscu klienci mogą też korzystać z najlepszych ofert. Niezwykle istotny jest dla nas fakt, że aplikacją stworzoną z myślą o klientach i możliwości robienia przez nich tańszych zakupów posługuje się coraz więcej osób. Cieszymy się też, że nasze rozwiązanie jest niezmiennie tak pozytywnie odbierane – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Używając aplikacji Nasza Stokrotka, zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zgromadzonym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.
Nasza Stokrotka daje też możliwość kolekcjonowania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych. Zbierane w aplikacji Płatki i Znaczki można przekazywać bliskim, przyjaciołom czy znajomym. Pozwala to szybciej zebrać ich liczbę potrzebną do odebrania wybranego produktu z akcji lojalnościowej lub skorzystania z atrakcyjnego kuponu rabatowego. W aplikacji Stokrotki dostępne są ponadto gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów, a także opcja sprawdzenia historii zakupów czy znalezienia najbliższego sklepu.
Aplikacja Nasza Stokrotka jest pozytywnie oceniana nie tylko przez klientów, ale też ekspertów. W konkursie LOYALTY HEROES, honorującym najlepsze projekty w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w Polsce w 2022 roku, wygrała w kategorii THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL. Nasza Stokrotka otrzymała także dwie nagrody podczas zeszłorocznej edycji Mobile Trends Awards. Aplikacja była najlepsza w kategorii: M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zajęła trzecie miejsce. Ponadto miniony rok Nasza Stokrotka zakończyła, zdobywając prestiżową nagrodę dla najskuteczniejszych i najlepszych działań marketingowych podczas Effie Poland 2023. Otrzymała brąz w kategorii E-commerce & Shopper Marketing.
Źródło: Stokrotka Fot: mai. prasowe
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w grudniu 2023 r.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.