Tyskie, zgodnie z główną ideą marki zawartą w haśle: „Jesteśmy na TY”, od lat łączy Polaków, buduje porozumienie ponad podziałami. Zaangażowanie marki we wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest naturalnym wyborem, który potwierdza wspólne wartości.
W ramach aukcji Tyskie oddaje możliwość organizacji profesjonalnej oprawy komentatorskiej dowolnego meczu piłkarskiego w wykonaniu swoich ambasadorów. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek od lat relacjonują przebieg najważniejszych rozgrywek piłkarskich, potęgując emocje kibiców. Ich doświadczenie i wiedza na temat zawodników czy zasad czyni nawet najbardziej spokojny mecz spektakularnym widowiskiem.
– 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to świetna okazja do pokazania wspólnej mocy pomagania, bycia na TY mimo różnic, dlatego razem z naszymi ambasadorami: Dariuszem Szpakowskim i Mateuszem Borkiem cieszymy się, że możemy wesprzeć działania Fundacji oddając na licytację wyjątkowe propozycje. W takie działania marka Tyskie włącza się bez wahania. Liczymy na wielkie zaangażowanie i rekordowe wsparcie Fundacji WOŚP. Jesteśmy na TY i nie zmarnujemy żadnej okazji, żeby pomagać – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Tyskie po raz szósty wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W poprzednich latach ramach licytacji organizowanych przez markę znalazły się między innymi: Superbilet na wszystkie mecze biało-czerwonych, udział w nagraniu live partnera marki – programu Kanał Sportowy czy kultowa kurtka Marcina Najmana.
Szczegóły tegorocznej aukcji są dostępne pod linkiem:
Komentarz wybranego meczu piłki nożnej przez M. Borka i D. Szpakowskiego - Aukcje WOŚP - Allegro.pl Źródło: KP
Fot: mat. prasowe