DrWitt Isotonic Drink to nowość na rynku napojów funkcjonalnych. Cała linia izotoników, podobnie jak wszystkie produkty DrWitt, nie zawiera konserwantów, jest wzbogacona odpowiednimi witaminami i minerałami. Ma także butelkę o pojemności 750 ml ze sportcapem o wyjątkowo dobranej średnicy, tak aby była idealnie dopasowana do uchwytu rowerowego. Konsumenci do wyboru mają 4 warianty smakowe: multifruit, kaktus, cytrynę oraz czerwoną pomarańczę.
Szymon Marciniak został właśnie uznany drugi raz z rzędu najlepszym piłkarskim sędzią świata przez Międzynarodową Federację Historyków i Statystyków Futbolu (IFFHS), otrzymując takie wyróżnienie za rok 2023, a wcześniej za 2022. Polski arbiter sędziował ostatnie finały najważniejszych piłkarskich wydarzeń: Mistrzostw Świata, Ligi Mistrzów oraz Klubowych Mistrzostw Świata.
Sportowe sukcesy na najwyższym, światowym poziomie, profesjonalizm, ambicja oraz aktywny i sportowy styl życia, którego nieodłącznym elementem jest trening, to wyróżniki, które sprawiły, że Szymon Marciniak jest doskonałym ambasadorem Izotoników DrWitt i atrybutów produktu.
– Każdy mecz jest dla mnie jak finał. Na boisku zawsze daję z siebie sto procent. Ciężko pracuję na co dzień by być perfekcyjnie przygotowanym do każdego spotkania. Nieodłącznym elementem mojej rutyny jest trening, a szczególnie ważne jest dla mnie odpowiednie nawodnienie, dlatego wybrałem Izotoniki DrWitt. To produkt, który spełnia moje wymagania, towarzyszy mi w codziennych wyzwaniach na boisku i poza nim – to powody dla których zostałem ambasadorem marki – mówi Szymon Marciniak, najlepszy piłkarski sędzia świata.
– Szymon Marciniak łączy w sobie sport, sukcesy na najwyższym poziomie oraz aktywny, dynamiczny styl życia. Jest świetną inspiracją dla osób chcących zostać mistrzami w swojej dziedzinie oraz rozwijać sportowe pasje, prowadzić aktywny tryb życia. Jest osobą, która wie jak ważne jest dobre nawodnienie. Szymon swoją postawą na boisku i poza nim, szybkością podejmowania decyzji, idealnie pasuje jako ambasador linii Izotoników DrWitt – wyjaśnia Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages w Grupie Maspex.
W ramach współpracy Szymon Marciniak uczestniczył będzie w działaniach komunikacyjnych marki DrWitt.
Źródło: Grupa Maspex
Fot: mat. prasowe