Biedronka to największy pracodawca w Polsce, ale przede wszystkim nowoczesna firma z szerokimi perspektywami kariery zawodowej. Od lat, w ramach Kampusu Biedronki, wpiera młode talenty w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery. Każdego roku około stu osób uczestniczy w realizowanych przez firmę programach talentowych – Management Trainee, Owocnych Wakacjach, Akademii Finansów, czy IT School. Konkurs Young Talents 4 Biedronka jest kolejnym, nowatorskim krokiem w ramach realizowanej przez Biedronkę strategii współpracy ze środowiskiem akademickim. Do aplikowania firma zaprasza studentów z całego kraju, niezależnie od tego na jakiej uczelni i w jakim trybie studiują. Młode talenty przez pół roku będą pracować w 3-osobowych grupach nad wybranym projektem z obszarów: logistyki i łańcucha dostaw, nowoczesnych technologii, ochrony środowiska i ESG oraz doskonalenia pracy sklepu.
Do konkursu Young Talents 4 Biedronka zapraszamy ambitnych studentów, którzy już na etapie studiów myślą o budowaniu swojej ścieżki kariery. Poszukujemy ludzi, którzy pragną wcielać w życie swoje pomysły, które mogą mieć realne przełożenie na funkcjonowanie naszej organizacji i na komfort klientów Biedronki. Dzięki zaangażowaniu mentorów – profesjonalistów reprezentujących różne obszary Biedronki - gwarantujemy wysoki poziom merytoryczny projektu. Uczestnicy będą mieli szansę poznać z bliska naszą firmę i zobaczyć, jak na co dzień pracujemy. Biedronka jest największym pracodawcą w kraju i liderem branży retail, co daje możliwość poznania naszego biznesu i kluczowych dla niego obszarów. - mówi Agnieszka Sokołowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej, Employer Brandingu oraz Programów Wsparcia w sieci Biedronka
W procesie rekrutacji Biedronka stawia na proaktywne podejście do działania, ambicję i otwarty umysł. Studenci, które przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w wiosennym Bootcampie w Warszawie, gdzie poznają swoich mentorów, a także rozpoczną pracę nad projektami. Young Talents 4 Biedronka to unikalna okazja by wziąć udział w przedsięwzięciu, które może mieć wpływ na miliony klientów każdego dnia.
Współpraca Our Future Foundation z Biedronką pokazuje, jak ważne jest zaangażowanie sektora prywatnego w działania na rzecz rozwoju młodego pokolenia. Nasz wspólny program pozwala studentom zdobyć nowe umiejętności i kompetencje, a także otwiera przed nimi ciekawe perspektywy kariery zawodowej. Dzięki współdziałaniu firm i organizacji pozarządowych oraz akademickich możemy kształtować nie tylko profesjonalistów, ale przede wszystkim ambitnych liderów, ze świeżymi pomysłami i motywacją do tworzenia nowatorskich rozwiązań. - mówi Kamil Maksymilian Tomkowicz, Członek Zarządu Fundacji Our Future Foundation
W DNA Biedronki wpisany jest rozwój i dzielenie się wiedzą i na to mogą liczyć studenci biorący udział w konkursie. W programie zaplanowano szereg szkoleń m.in. z prezentacji, prowadzenia projektów, czy budowania marki osobistej w mediach społecznościowych. Ponadto zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody o łącznej wartości 50 tysięcy złotych. Trójka zdobywców pierwszego miejsca otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 7 000 złotych oraz e-kody o wartości 500 złotych brutto na zakupy w sklepach Biedronka.
Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe