Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
30 lat Hochland w Polsce!

Kategorie produktów

30 lat Hochland w Polsce!

Czwartek, 15 lutego 2024 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 02/216. Luty 2024
Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz Almette, które produkowane są w dwóch zakładach produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie. W 2024 Hochland świętuje jubileusz 30-lecia w Polsce! Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Jaka jest historia Hochland?

Hochland należy do największych producentów serów w Europie. Historia firmy sięga 1927 roku, kiedy to w miejscowości Gosshloz w Bawarii powstał rodzinny zakład serowarski. Obecnie Hochland działa w kilku krajach, a Polska to jeden z ważniejszych etapów rozwoju firmy, a co za tym idzie, jedna z ważniejszych inwestycji. Historia Hochland w Polsce sięga końca lat osiemdziesiątych. Wówczas to zaszły zmiany ustrojowe, które stworzyły całkiem nowe możliwości i otworzyły rynek dla wyrobów importowanych, zwłaszcza z krajów Europy Zachodniej. W 1993 roku Grupa Hochland osiągnęła taki poziom importu, że można było pomyśleć o utworzeniu przedstawicielstwa firmy w Polsce. W grudniu 1993 roku w Ciechanowie została powołana do życia Spółka Hochland Polska. W 1995 roku uruchomiono w fabryce Hochland Polska w Kaźmierzu produkcję serów kremowych, opartą na polskim surowcu, silnej kadrze i sprawdzonej technologii. Data rocznicy obecności na polskim rynku liczona jest od roku pomiędzy tymi dwoma wydarzeniami i dlatego właśnie w 2024 Hochland świętuje jubileusz 30-lecia w Polsce.

Za co konsumenci cenią Państwa sery?

Cenione są za bardzo wysoką jakość i, co za tym idzie, doskonały smak. Sery Hochland, Almette, Valbon jedzą wszyscy. Konsumenci mają w czym wybierać – nie brakuje zróżnicowanych smaków, rodzajów, kształtów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Swoją pozycję w Polsce Hochland zdobył i ugruntował dzięki umiejętnej strategii marketingowej i dystrybucyjnej, która trwa do dziś. Nadrzędnym planem Hochland Polska jest dalsze zdobywanie zaufania konsumentów i handlu skutkujące czołowymi miejscami w strategicznych segmentach rynku serów. Hochland Polska z sukcesem realizuje misję bycia liderem innowacji, a także poszukiwania nowych produktów i technologii na rynku. Jednym z ostatnich przykładów jest uruchomienie nowej linii do produkcji serków wiejskich Almette i wprowadzenie na rynek trzech wariantów smakowych.

Jak bardzo ważny jest dziś obszar społecznej odpowiedzialności dla Hochland?

W ostatnich latach firma bardziej przejawia aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Przyczyną są zmieniające się oczekiwania konsumentów, pracowników i społeczeństwa wobec biznesu. Konsumenci są dziś bardziej świadomi, a przez to coraz bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. Zwracają większą uwagę na skład i pochodzenie żywności oraz jej oddziaływanie na zdrowie, a także na to, jak firmy oddziałują na środowisko naturalne. I praktycy, i teoretycy biznesu zgadzają się dziś z tezą, że firmy, które odpowiedzialnie kształtują swoje relacje z otoczeniem, są bardziej konkurencyjne. Do powstania i wzrostu popularności idei odpowiedzialnego biznesu przyczynia się coraz powszechniejsza świadomość globalnych wyzwań, z którymi świat musi sobie poradzić. Te wyzwania to ocieplanie klimatu, wyczerpywanie się zasobów naturalnych, dojrzewanie społeczeństw, dynamiczny rozwój technologii teleinformatycznych czy pogłębiające się różnice społeczne.

Jaki jest plan na celebrowanie 30 lat Hochland w Polsce?

Z okazji 30-lecia Hochland w Polsce firma przygotowała wiele aktywności, w tym specjalne logo, które będzie jej towarzyszyć przez cały 2024 rok. Zaplanowaliśmy dużą loterię konsumencką, jubileusz będziemy świętować także na Święcie Chleba i Sera w Kaźmierzu i Węgrowie oraz na Hochland Półmaratonie. Odbędzie się również wydarzenie prasowe dla mediów połączone z wielkim finałem wspomnianej loterii. Równolegle zadbaliśmy o nową identyfikację wizualną Hochland, która idealnie wpisuje się w najnowsze trendy, a jednocześnie czuć w niej tożsamość marki. A więc sporo będzie się działo!

Dziękuję za rozmowę.
Joanna Kowalska



tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51