Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 MAKRO Polska liczy na dynamiczny wzrost
Lider na rynku zaopatrzenia dla gastronomii – MAKRO działa w Polsce w oparciu o dwa filary. Z jednej strony sieć odpowiada na potrzeby klienta z sektora handlu detalicznego (Traders) – obok szerokiej oferty asortymentowej w koncepcie cenowym „Zielone etykiety”, firma oferuje również możliwość dołączenia do sieci franczyzowej ODIDO. Działania te pozwalają jej skutecznie konkurować z innymi podmiotami. Z drugiej strony oferta MAKRO skierowana jest do przedstawicieli sektora HoReCa – ta część rynku wykazuje znaczny potencjał wzrostowy. Sieć od wielu lat budowała swoją pozycję i obecnie jest liderem na rynku. Firma planuje kontynuację realizacji dotychczasowej strategii rozwoju – opartej na fundamentach handlu hurtowego, stale dostosowując się do potrzeb klientów profesjonalnych. Pod tym względem rozwijane są koncepty oraz cały ekosystem wspierający rozwój podmiotów gospodarczych w Polsce.
– Świętujemy 30-lecie MAKRO Polska. W tym czasie wiele się wydarzyło na rynku, ale również wiele było odsłon naszej firmy – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Dominik Branny, Prezes zarządu MAKRO Polska. – Naszą działalność rozpoczęliśmy od intensywnej ekspansji , obecnie na rynku działa 29 hal sieci . Na pewnym etapie zauważyliśmy szansę, ale również potencjał rozwojowy, aby poszerzyć swój zakres działania o dostawy. W 2010 roku w naszych halach Cash&Carry zaczęliśmy świadczyć tę usługę. Z kolei w 2017 roku otworzyliśmy centra aktywnej dystrybucji – przede wszystkim koncentrujące się na klientach z branży gastronomicznej. Nasz rozwój przez 30 lat to proces dostosowywania się do potrzeb naszych klientów. Skupiamy się przede wszystkim na obsłudze klientów profesjonalnych, którzy stanowią ponad 80% udziału w naszym obrocie. Jednym z naszych większych sukcesów jest fakt, że zajmujemy pozycję lidera na rynku zaopatrzenia gastronomii– podkreśla Branny.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.