Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Włoski styl w Stokrotce
7 marca wystartowała nowa kampania lojalnościowa sieci sklepów Stokrotka „Skomponuj swój włoski zestaw”. Zebrane znaczki wymienimy na porcelanowe talerze luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. To pierwsze w Polsce działania przygotowane przez agencję Promotica, która rozpoczyna właśnie działalność w naszym kraju.
Coraz więcej osób przystępuje do programów lojalnościowych
Specjalizująca się w nowatorskich kampaniach marketingu lojalnościowego agencja Promotica wkracza do Polski. „Skomponuj swój włoski zestaw” to pierwsza akcja zrealizowana przez Promoticę na polskim rynku. Skąd wybór naszego kraju? Jak podkreślają przedstawiciele agencji, Polska jest ważnym i ciekawym rynkiem z dużym potencjałem.
Badania zdają się to potwierdzać. Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych, które z każdym rokiem zyskują na popularności. Jak wynika z raportu „Mobilni, wymagający, umiarkowanie aktywni – Polacy w programach lojalnościowych” zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia, aż 2 na 3 dorosłych Polaków bierze udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. To więcej niż w poprzednim roku.
Według badania Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna odsetek miłośników tego typu programów wynosi nawet 80 proc. Największą bazą kampanii lojalnościowych są sklepy detaliczne. Dziś polscy klienci właściwie nie wyobrażają sobie codziennych zakupów bez udziału w oferowanych przez sieci spożywcze akcjach lojalnościowych.
Początek polsko-włoskiej współpracy
Wejście agencji Promotica do Polski ma być milowym krokiem w rozwoju działalności agencji w tej części Europy. W 2022 roku podjęto decyzję o ekspansji na zagraniczne rynki, z naciskiem na kraje Europy Środkowej. W ciągu niecałego roku Promotica zbudowała zespół międzynarodowych ekspertów z zakresu marketingu lojalnościowego i rozpoczęła działalność operacyjną w Polsce, Rumunii, Węgrzech oraz krajach adriatyckich. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, Promotica chce dostarczać swoim klientom zindywidualizowane i kompleksowe rozwiązania w zakresie angażujących kampanii marketingowych, których celem jest nagradzanie konsumentów za ich lojalność i budowanie więzi z marką.
Jednym z pierwszych zagranicznych przedsięwzięć agencji jest współpraca ze Stokrotką – jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce. Obecnie Stokrotka ma niemal 1000 sklepów na terenie kraju i od lat skutecznie realizuje kampanie nagradzające lojalność klientów, które cieszą się bardzo dużą popularnością.
Pomysł na kampanię zrodził się z potrzeb i natury polskich konsumentów. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, większość uczestników programów lojalnościowych w Polsce to kobiety. W 2023 roku udział w przynajmniej jednym takim programie zadeklarowało 67 proc. Polek (i jednocześnie 60 proc. mężczyzn). Kampania przygotowana przez Promoticę dla Stokrotki oferuje klientom połączenie kuchennej funkcjonalności z miłością do eleganckich dodatków wnętrzarskich.
„Skomponuj swój włoski zestaw” – jak to działa?
W ramach kampanii „Skomponuj swój włoski zestaw” klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki i wymieniać je na wysokiej jakości naczynia z kolekcji zastawy stołowej Baraonda od luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano.
Marka Pozzi Milano powstała pod koniec XIX wieku jako dom mody męskiej. W miarę upływu czasu rozszerzyła oferowany asortyment o produkty codziennego użytku, w tym kultową zastawę stołową. Kolekcja dostępna w Stokrotce odzwierciedla światowe trendy w zakresie tablescapingu, czyli sztuki dekorowania stołu. Obejmuje pełen asortyment porcelanowych talerzy, misek oraz naczyń do serwowania.
Jak działa mechanizm programu? Za każde 35 zł wydane na zakupy w Stokrotce klienci otrzymają jeden znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków będą mogli odebrać jeden z elementów kolekcji w promocyjnej cenie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia naszej działalności międzynarodowej właśnie w Polsce – jednym z najważniejszych, a równocześnie najtrudniejszych i najbardziej konkurencyjnych rynków handlu detalicznego w Europie. Jesteśmy przekonani, że kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” okaże się sukcesem i przybliży polskim klientom nowe włoskie produkty, a naczynia z kolekcji Pozzi Milano Baraonda będą odtąd gościć na wielu polskich stołach, stanowiąc ich ozdobę na co dzień i od święta. Tego typu kampanie pozwalają nagradzać klientów za ich lojalność w wyjątkowy sposób. Mamy nadzieję, że będzie tak również w przypadku tej akcji – komentuje rozpoczęcie współpracy Diego Toscani, CEO Grupy Promotica.
Głównymi celami akcji są: wzmocnienie pozycji Stokrotki na rynku, atrakcyjne nagrodzenie klientów za ich lojalność oraz budowanie wartości Stokrotki jako marki, która dba o klientów, jest blisko nich i pomaga im na co dzień – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.
Kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” w Stokrotce potrwa do 24 lipca 2024 r. Więcej szczegółów i regulamin dostępne są na stronie www.stokrotka.pl oraz w sklepach sieci Stokrotka.
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.