To piąta odsłona plebiscytu będącego częścią programu Polskich Skarbów Kulinarnych, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W zakończonej niedawno edycji udział wzięło blisko 600 restauracji z 15 regionów. Konsumenci, biorąc pod uwagę smak dania, obsługę oraz atmosferę na stronie programu poprzez kliknięcie symbolu korony mogli oddać swój głos. Restauracje, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji 2024 programu Polskie Skarby Kulinarne i zostaną zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez sieć hurtowni MAKRO Polska.
Spośród wszystkich lokali biorących udział w plebiscycie najwięcej głosów otrzymały: Restauracja & Karczma Staropolska z regionu małopolskiego, Restauracja DaVinci z regionu świętokrzyskiego oraz Restauracja Akcent z regionu pomorskiego.
Pełna lista laureatów znajduje się na stronie polskieskarby.pl.
Plebiscyt wspierali: Wirtualna Polska, Restaurant Management, FoodService, Papaja, Horecanet, Nowości Gastronomiczne, HorecaTrends, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Szef Kuchni, Wiadomości Handlowe oraz Portal Spożywczy.
O programie Polskie Skarby Kulinarne
Początki programu Polskie Skarby Kulinarne sięgają 2018 roku. Inicjatywa wywodzi się z prowadzonego przez MAKRO Polska projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, którego zwieńczeniem była książka kucharska „Sto receptur na sto lat niepodległości”. Polskie Skarby Kulinarne to przede wszystkim program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości Polaków w temacie kulinarnej tradycji naszego kraju. Poprzez program MAKRO Polska chce przede wszystkim pokazać i uświadomić konsumentom, jak wyjątkowa i bogata w różnorodne smaki i przepisy jest rodzima kuchnia polska. W ramach programu organizowany jest plebiscyt konsumencki „Najlepsza Restauracja.” Lokale, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne i zostaną zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez MAKRO Polska
Źródło: MAKRO Polska
Fot: mat. prasowe
tagi: MAKRO Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Polscy producenci mięsa drobiowego walczą o silną pozycję...
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
Głównie przez drożejącą żywność i sytuację na Bliskim...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...