Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Kaufland Marketplace wkracza do Polski i Austrii
Kaufland w szybkim tempie kontynuuje ekspansję swoich platform e-commerce w Europie. Po udanym debiucie w Czechach i na Słowacji w ubiegłym roku, kolejne platformy Kaufland Marketplace późnym latem zostaną uruchomione w Polsce i Austrii. Dzięki temu za pośrednictwem Kaufland Global Marketplace sprzedawcy zyskają jednoczesny dostęp do pięciu rynków oraz do ponad 81 milionów klientów online. Kaufland zaoferuje im wiele bezpłatnych usług wspierających tę ekspansję.
Wchodząc do Polski i Austrii, rozszerzamy naszą obecność w Europie i oferujemy sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków i dotarcia do milionów klientów. Kaufland Global Marketplace zapewnia międzynarodowym i lokalnym sprzedawcom detalicznym sprawdzone narzędzie do szybkiej i prostej sprzedaży online produktów w kilku krajach jednocześnie. W Niemczech, Czechach i na Słowacji jesteśmy jedną z największych platform handlowych. To samo chcemy osiągnąć teraz w Polsce i w Austrii – mówi Gerald Schönbucher, szef E-Commerce w Kaufland.
Świadomość marki i wielkość asortymentu jako motor wzrostu
Dysponując liczbą 245 sklepów w Polsce, Kaufland jest jednym z wiodących detalistów spożywczych w tym kraju. Dodatkowo handel online w Polsce odnotował ostatnio wzrost o ponad 10 procent. Debiutujący na polskim rynku Kaufland Marketplace pozwoli wykorzystać ten potencjał, wspierając się wysokim poziomem świadomości i zaufania do marki Kaufland. W przypadku Austrii Kaufland Marketplace po raz pierwszy rozszerza swoją działalność o kraj, w którym marka nie była dotąd obecna na rynku jako sieć sklepów stacjonarnych. Mimo to świadomość marki Kaufland w tym kraju wynosi ponad 40 procent. Ponadto w Austrii nadal nie ma prawie żadnych lokalnych operatorów platform e-commerce oferujących podobnie szeroki asortyment produktów. Wkraczając na rynek austriacki, Kaufland chce wykorzystać tę szansę.
Sprzedawcy detaliczni mogą już rejestrować się na nowych platformach handlowych. Warto działać szybko, ponieważ przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia marketplace’u sprzedający nie zapłacą prowizji. Ponadto przez trzy miesiące nie będzie pobierana podstawowa opłata za korzystanie z możliwości Kaufland Global Marketplace. Dodatkowo sprzedawcy otrzymają rabat w wysokości 1200 euro na sponsorowane reklamy produktów, dzięki czemu jeszcze lepiej zaprezentują swoje oferty.
Sukcesy ekspansji Kaufland Marketplace w Europie
Debiut Kaufland Marketplace w Europie zakończył się sukcesem. W Czechach i na Słowacji rok od rozpoczęcia działalności lokalne platformy zakupowe Kaufland należą do największych internetowych serwisów handlowych. Na Słowacji liczba produktów wzrosła dziesięciokrotnie od momentu uruchomienia platformy przed rokiem. Dziś 4200 zarejestrowanych sprzedawców oferuje ponad 6,5 mln artykułów pogrupowanych w ponad 6400 kategoriach. W Czechach pod adresem Kaufland.cz można znaleźć ponad 5,9 mln artykułów od około 4700 zarejestrowanych oferentów, przy czym ok. jedna czwarta z nich to krajowi sprzedawcy. Kaufland Marketplace odnotowuje w Czechach 5 mln odwiedzin miesięcznie. Z kolei w Niemczech każdego miesiąca stronę Kaufland.de odwiedza do 32 mln użytkowników. Można tam znaleźć ponad 45 mln produktów z ponad 6400 kategorii.
Od handlu lokalnego do międzynarodowego dzięki Kaufland Global Marketplace
Kaufland Global Marketplace oferuje idealną infrastrukturę dla sprzedawców detalicznych każdej wielkości, umożliwiającą szybki rozwój za granicą i generowanie większych obrotów bez konieczności angażowania własnych zasobów. Wystarczy jedna rejestracja, aby sprzedawcy zyskali potencjalnie dostęp do pięciu międzynarodowych rynków jednocześnie i możliwość dotarcia do ponad 81 mln klientów online. Oferty, zamówienia oraz dane produktowe są zarządzane za pośrednictwem centralnego portalu sprzedawcy, który może być obsługiwany ręcznie lub automatycznie. Ponad 110 partnerów – firm software’owych oferuje już zautomatyzowane rozwiązania interfejsowe do przetwarzania operacji na platformach Kaufland Marketplace. Ponadto Kaufland zapewnia wiele usług dodatkowych, takich jak bezpłatne tłumaczenie informacji o produktach i kuponów dla klientów.
Oprócz technicznej rozbudowy platform Kaufland Global Marketplace zapewnia również liczne usługi, takie jak przetwarzanie płatności w lokalnej walucie lub wielokanałowe rozwiązania marketingowe w poszczególnych krajach.
Kaufland Fulfillment dostępny dla wszystkich sprzedawców
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.