Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 DHL eCommerce Polska inwestuje w mocną sieć automatów paczkowych
DHL eCommerce Polska inwestuje w mocną sieć automatów paczkowych
Poniedziałek, 08 kwietnia 2024
Aż 18 000 punktów odbiorów i nadań, a w tym już 3000 automatów paczkowych, zlokalizowanych w całej Polsce. DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Inwestycje w maszyny DHL BOX mają zapewnić kompleksową obsługę rynku, zgodną z preferencjami klientów. Jak wynika z najnowszych badań DHL, aż 49% Polaków wybiera dostawy do automatów paczkowych[1]. W odpowiedzi na rynkowe trendy DHL postawił na strategię rozbudowy sieci maszyn. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), będą jeszcze szybsze
i wygodniejsze.
Chcemy odbierać paczki w automatach
Europejczycy szybciej niż reszta świata zaakceptowali koncepcję automatów paczkowych. Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, klienci coraz chętniej korzystają z automatów paczkowych i punktów odbiorów i nadań przesyłek a preferencje dotyczące dostaw do domu spadły z 73% do 64%2. Jeśli chodzi o preferencje polskich klientów dane pokazują, że aż 49% woli odbiór zamówionej paczki w automacie.
- Klienci oczekują od firm kurierskich elastyczności i swobody w dostawach przesyłek. Coraz częściej preferują dostawy do maszyn, co pozwala im odebrać zakupy w dogodnym czasie i miejscu. W odpowiedzi na te potrzeby, regularnie rozbudowujemy naszą sieć automatów paczkowych DHL BOX. 3000 maszyn, w których paczka czeka na odbiorcę aż 4 dni, to pierwszy krok w tegorocznym planie operacyjnym. W skali Europy już teraz jesteśmy bezkonkurencyjni w kategorii dostaw OOH, posiadając sieć ponad 100 tysięcy punktów i automatów paczkowych – podkreśla Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.
Mocna sieć automatów DHL BOX w Polsce
W Polsce DHL eCommerce posiada już 3000 maszyn obsługujących przesyłki. Z tej okazji klienci DHL mogą wziąć udział w specjalnym konkursie z Formułą 1®, której DHL jest oficjalnym partnerem logistycznym. Szczegóły konkursu można znaleźć na stronie dhlparcel.pl/konkurs. Nagrodami w konkursie są bilety na wyścig FORMULA 1® HUNGARIAN GRAND PRIX 2024 oraz liczne gadżety.
DHL BOX to automaty paczkowe, wyposażone w szereg funkcji kluczowych dla klientów. Maszyny posiadają intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwia aplikacja Mój DHL. Oprócz szybkiego nadania i odbioru paczek - również przez zdalne otwarcie skrytki, aplikacja umożliwia także śledzenie statusu przesyłki oraz trasy kuriera w dniu dostawy. To pozwala klientom na lepsze planowanie dnia i wygodniejsze odbieranie lub nadawanie paczek o dowolnej porze.
Automaty DHL umożliwiają opłacenie kartą pobrania za przesyłkę. Taka opcja dostępna jest również w aplikacji Mój DHL, gdzie elektroniczna płatność została udostępniona dla kart, eprzelewu i BLIK. Paczki dostarczone do automatów DHL są dostępne dla klientów przez aż cztery dni, co jest najdłuższym okresem oczekiwania, dostępnym na rynku. To umożliwia swobodne odbieranie przesyłek, nawet po powrocie z dłuższych wyjazdów, czy weekendów.
Automaty paczkowe DHL eCommerce Polska są umiejscowione w dogodnych lokalizacjach, na osiedlach, w największych sieciach handlowych oraz na stacjach paliwowych. Rozbudowana sieć automatów odpowiada na zróżnicowane potrzeby i preferencje klientów, uzupełniając ofertę dostaw do punktów obsługi paczek oraz dostaw pod wskazany adres.
1 Badanie: European Online Shopper Survey 2023: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/global/dhl-spotlight/documents/pdf/dhl-ecommerce-european-eshopper-survey.pdf 2 Badanie: European Online Shopper Survey 2023: https://www.dhl.com/content/dam/dhl/global/dhl-spotlight/documents/pdf/dhl-ecommerce-european-eshopper-survey.pdf
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.