Już w najbliższy poniedziałek (20.05) klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour (łącznie ponad 100 sklepów), zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Szczecinie, Lublinie, Białymstoku czy Wrocławiu, będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnych rabatów na kosmetyki sięgających minimum 75%. To nowa odsłona kultowej już akcji promocyjnej Carrefour, która powraca z zupełnie nowym asortymentem. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour tym razem umieści różne produkty z kategorii drogeryjnej, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby klienci nie mogli podejrzeć ich zawartości.
Wartość towarów w kosmetycznych koszykach niespodziankach będzie się wahać od 200 do 250 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci 50 złotych. Już w najbliższy poniedziałek 20 maja, ponad 2000 koszyków pojawi się w hiper- i supermarketach sieci i będą dostępne przez cały tydzień (do 25.05), lub do wyczerpania zapasów. Zupełnie nowa odsłona akcji to okazja dla klientów do kupienia kosmetyków w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W koszykach znajdą się szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy i wiele innych produktów z kategorii perfumeria dla niej, dla niego i dla domu.
Już po raz trzeci prezentujemy naszym klientom możliwość kupienia całych koszyków produktów w rewelacyjnych cenach. Polacy pokochali naszą promocję, wykupując koszyki niespodzianki w okamgnieniu. Mamy ogromną satysfakcję, patrząc, jak promocja ta elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Dlatego teraz idziemy za ciosem i już w nadchodzący poniedziałek, 20 maja, zaprezentujemy kolejną serię, tym razem ponad 2000 koszyków, czyli więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Będą one dostępne w hiper- i supermarketach naszej sieci w wielu miastach. W koszykach klienci znajdą bogaty asortyment kosmetyków, w tym produkty dla niej, dla niego i dla domu. Jesteśmy pewni, że ta oferta zaskoczy i ucieszy naszych klientów - podkreśla Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
“Koszyki niespodzianki” to akcja przeniesiona do Polski wprost z francuskiego rynku. Carrefour pierwszą jej odsłonę zorganizował w Polsce w kwietniu bieżącego roku. Wtedy, szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii non-food i oferowane za ułamek ich wartości, wyprzedały się w niecałe 2 godziny. Rekord pobili jednak mieszkańcy Zielonej Góry, którzy wszystkie koszyki znajdujące się w sklepie wykupili w zaledwie 8 minut.
Źródło: Carrfour
Fot: mat. prasowe