Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Carrefour dołącza do Payback - największego programu lojalnościowego w Polsce

Z rynku FMCG

Carrefour dołącza do Payback - największego programu lojalnościowego w Polsce

Poniedziałek, 27 maja 2024
Klienci hiper- i supermarketów Carrefour oraz sklepu internetowego carrefour.pl, mogą już korzystać z zalet programu lojalnościowego Payback. Od 27 maja br. za zakupy zrobione w tej sieci sklepów, klienci otrzymają punkty Payback, dzięki którym będą mogli kupować taniej, obniżając wartość swoich paragonów. Dodatkowo, uczestnicy programu będą mogli skorzystać w Carrefour z dedykowanych super ofert promocyjnych oraz punktowych przygotowanych wyłącznie dla nich.
Payback to największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, w którym zarejestrowanych jest już ponad 8 milionów Polaków. Teraz z jego zalet będą mogli skorzystać klienci blisko 250 hiper- i supermarketów Carrefour Polska oraz osoby robiące zakupy w sklepie internetowym sieci na stronie carrefour.pl. 

Dzięki integracji aplikacji obu partnerów, korzystanie z zalet Payback w Carrefour jest bardzo proste. Dla dotychczasowych użytkowników tego programu nic się nie zmienia - podczas zakupów w Carrefour okazują oni swoją dotychczasową kartę lub aplikację mobilną podczas finalizacji zakupów przy kasie, a punkty spływają na ich konto. Osoby, które chciałyby jednak mieć wszystkie korzyści z zakupów w Carrefour w jednym miejscu, mogą zarejestrować Payback w aplikacji mobilnej “Mój Carrefour”, dodając do niej swoją kartę. Oba te narzędzia są równorzędne i pozwalają zbierać oraz wymieniać punkty Payback na tańsze zakupy w sklepach Carrefour oraz cieszyć się pozostałymi korzyściami z uczestnictwa w programie.

Korzyści z Payback w Carrefour

Oprócz tradycyjnego zbierania punktów, zgodnie z przelicznikiem każde wydane 3 zł = 1 zdobyty punkt (z wyłączeniem alkoholu, papierosów oraz wybranych produktów dla niemowląt), klienci sklepów Carrefour korzystający z Payback zyskają dostęp do super promocji na produkty codziennego użytku, a także do ofert pozwalających zyskać jednorazowo od kilkudziesięciu do nawet kilkuset punktów więcej. Ponadto, dla wszystkich którzy po raz pierwszy zrobią zakupy w Carrefour z Payback o wartości minimum 50 zł, przygotowano dodatkowo 1000 punktów powitalnych w prezencie. 

Carrefour Polska to firma, która oferuje obecnie jeden z najszerszych na polskim rynku ekosystemów lojalnościowych, ewoluujących wraz ze zmianą oczekiwań klientów. Nasza multiformatowa platforma lojalnościowa Mój Carrefour oferuje pełny pakiet rozwiązań budujących zaangażowanie klienta na wszystkich etapach jego cyklu życia i ścieżki zakupowej, poczynając od rozwiązań oferujących możliwość uzyskania natychmiastowej gratyfikacji, nastawionych na krótkoterminowy efekt sprzedażowy, poprzez rozwiązania budujące koszyk i częstotliwość wizyt klienta, a więc jego zaangażowanie podczas codziennych zakupów, a kończąc na rozwiązaniach długoterminowych wspomagających utrzymanie i aktywację klienta w dłuższej perspektywie - mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w Carrefour Polska
 
Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Carrefour jako członka koalicji PAYBACK. Dzięki tej współpracy uczestnicy naszego programu zyskują nowe możliwości zbierania punktów podczas codziennych zakupów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody lub obniżania - dzięki nim - rachunków płaconych przy kasie. To zresztą kolejna odsłona misji “Tańsze wyjście na zakupy” realizowanej już przez naszego Partnera. Jestem pewien, że również klienci sieci Carrefour, którzy nie mieli okazji dotychczas korzystać z naszego programu, docenią wyjątkowe benefity przygotowane przez partnerów PAYBACK zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i on line. Dla nas kluczowe jest wzmacnianie i stałe poszerzanie naszej wyjątkowej koalicji, by z jednej strony klienci mogli zdobywać punkty w kolejnych sieciach i dzięki temu czuli satysfakcję z korzystania z Programu, a z drugiej strony by nasi partnerzy mieli możliwość nawiązywania relacji biznesowych z nowymi podmiotami, co przyczynia się i do pozyskiwania nowych klientów, i lepszego poznawania tych obecnych – mówi Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska.

W dniu 27 maja br. program Payback zostanie uruchomiony we wszystkich sklepach własnych Carrefour (hipermarkety i supermarkety) oraz wybranych supermarketach franczyzowych sieci. Partnerzy pracują obecnie nad rozszerzeniem programu na wszystkie placówki franczyzowe Carrefour działające na polskim rynku.



Źródło: Carrefour



tagi: Carrefour , Payback , program lojalnościowy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51