Murawę lokalnego stadionu KS Chwaszczyno na Kaszubach opanowali pracownicy firmy Interplastic oraz Intermuseo i Sportpoland.com. To wydarzenie było realizacją wygranej licytacji marki Tyskie na rzecz celu 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, czyli diagnozowania i leczenia chorób pulmonologicznych. Oprócz sportowej rywalizacji i pomocy potrzebującym celem było zacieśnianie więzi i wspólna celebracja piłki nożnej.
Impreza zorganizowana przez prezesa firmy Interplastic, Jana Żółtowskiego, miała na celu integrację pracowników w przyjaznej, familijnej atmosferze. Pomysłodawca meczu zagrał w obu drużynach, wspierając ideę porozumienia ponad wszelkimi różnicami, zgodnie z hasłem Tyskie - „Jesteśmy na Ty”. Podkreślił to, grając pierwszą połowę meczu w koszulce białej, a drugą połowę - w czerwonej.
- Taktyka była jedna – rywalizujemy fair play, bawimy się i musimy wygrać dla wszystkich, których wspiera tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Jan Żółtowski, właściciel firmy Interplastic.
Nie lada gratką dla zgromadzonych stała się obecność dwóch legend piłkarskiego świata, ambasadorów marki Tyskie, bohaterów najnowszej kampanii. Dariusz Szpakowski oraz Mateusz Borek, przybyli do Chwaszczyna i po raz pierwszy w historii komentowali razem mecz.
- Jako Tyskie towarzyszymy miłośnikom piłki nożnej bez wyjątku, zawsze i wszędzie - czy jest to małe, lokalne boisko czy największy stadion w Europie. Kibicujemy zarówno profesjonalistom, jak i niezrzeszonym drużynom pasjonatów. Cieszę się, że mogliśmy dołożyć naszą cegiełkę i wspierać działania Fundacji WOŚP, a przy tym - zarażać miłością do kibicowania i piłki nożnej. Taktyka jest jedna – jesteśmy na Ty – mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
Wydarzenie rozpoczęło serię działań i aktywacji marki w ramach zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
Źródło: Huta 19 im. Joachima Fersengelda
Fot: mat. prasowe