Arla Foods rozszerza swoje portfolio o jedną z najpopularniejszych marek czekolad na rynku. Korzystając z silnej rozpoznawalności marki Milka i lojalności jej konsumentów, Arla Foods wykorzysta swoje doświadczenie w innowacjach produktów mleczarskich wysokiej jakości, aby zapewnić wzrosty w dojrzałej kategorii napojów mlecznych.
"Jestem bardzo podekscytowany podpisaniem długoterminowego partnerstwa strategicznego z Mondelēz International i dostarczeniem naszym konsumentom pysznych produktów, które sprostają ich oczekiwaniom. Milka to uwielbiana marka, a my posiadamy doświadczenie w zakresie produkcji, handlu i marketingu, dzięki czemu możemy przenieść ją na kolejny poziom. Nasza ambicja jest jasna: chcemy osiągnąć pozycję numer 1 lub 2 na naszych rynkach startowych" - mówi Patrik Hansson, Executive Vice President & Chief Marketing Officer w Arla Foods.
Renata Mirkowska, General Manager w Arla Foods Polska dodaje: „Wierzymy w sukces tej współpracy. Polacy od lat cenią wysoką jakość i wyjątkowy smak naszych produktów, a czekolada marki Milka zdobyła szczególne miejsce w sercach konsumentów. Jesteśmy przekonani, że efekty wspólnych działań spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów."
Przedstawiamy czekoladowy napój mleczny Milka
Marka Milka, należąca do Mondelēz International, jest jedną z najpopularniejszych marek czekolad w Europie. Na rynku już obserwujemy sukcesy partnerstwa licencyjnego pod postacią produktów Milka z takich kategorii jak lody, ciasta i wypieki.
Idąc za tym przykładem, Arla Foods wprowadzi czekoladowy napój mleczny w Niemczech, Austrii i Polsce, gdzie Milka jest jednym z wiodących graczy na rynku czekolady. Dzięki tej innowacji produktowej konsumenci będą mieli możliwość delektowania się kultowym smakiem marki Milka w nowej formie.
"Z wielką przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie nowego czekoladowego napoju mlecznego Milka we współpracy z firmą Arla Foods. Dzięki tej współpracy możemy rozszerzyć uwielbianą markę Milka na całą Europę i zaproponować konsumentom nowy, ekscytujący sposób na delektowanie się ich ulubioną czekoladą. W miarę jak wprowadzamy kolejne innowacje i rozwijamy ofertę, ta nowa kategoria stanowi ważny kamień milowy w historii sukcesu marki Milka.” - mówi Clive Jones, President of Central Europe & EU Central Sales w Mondelēz International.
Napoje Milka zostaną wprowadzone na rynek w czerwcu 2024 roku i będą dostępne w trzech smakach. Produkcja odbywać się będzie w mleczarni Arla Foods w Esbjerg w Danii.
Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe