Jakub „Patec” Patecki jest związany z Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta już od kilku sezonów, dlatego zamieszczenie wizerunku twórcy na puszkach było kolejnym krokiem tej niezwykle owocnej współpracy. Jego podobizna pojawi się na wariantach: Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Cytryny i Mięty (sklepy spożywcze w całej Polsce) oraz Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta Mango i Marakui (puszka dostępna jedynie w sieci Żabka). Wersja smakowa Pomarańcza-Grejpfrut została uatrakcyjniona o grafikę z Nieuczesaną i będzie można ją kupić w sklepach spożywczych na terenie całego kraju.
- Misją Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta jest orzeźwienie pełne aromatu, oczywiście bez cukru, kalorii i konserwantów. Wiemy, jak trudno może być niektórym osobom zmienić dotychczasowe przyzwyczajenia, dlatego w tym roku do przejścia na zdrowe orzeźwienie będą namawiać ulubieńcy młodych. Mamy nadzieję, że z ich pomocą uda nam się przekonać wszystkich, że można przyjemnie orzeźwić się bez grama cukru – wskazuje Klaudia Krawczyk, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Mocny Gaz.
Znani i lubiani
Jakub „Patec” Patecki jest youtuberem, który od lat tworzy treści cenione przez młodzież. W serwisie YouTube ma ponad 1,5 miliona subskrybentów. Kocha wyzwania i na bieżąco relacjonuje podróże oraz swoją pasję związaną ze sportami ekstremalnymi, np. himalaizmem. W tym roku w maju udało mu się zdobyć szczyt Mount Everest. Karolina Brodnicka w sieci znana jest jako Nieuczesana. To popularna polska streamerka, która na kanale Twitch zebrała ponad 375 000 obserwujących. W internetowej działalności jedną z jej największych pasji są gry video. Rozgrywki transmituje od prawie ośmiu lat za każdym razem przyciągając na kanale Twitch tysiące widzów.
O Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta
Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta to połączenie mocno gazowanej wody i smakowej kombinacji naturalnych, owocowych aromatów. Produkt jest dedykowany osobom, które chcą się orzeźwiać bez kalorii, sztucznych barwników czy konserwantów. Jest on dostępny w trzech wariantach: Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta: cytryny i mięty, pomarańczy i grejpfruta oraz mango i marakui. Limitowana edycja puszek będzie w sprzedaży od 1 czerwca do 30 września 2024 r., bądź do wyczerpania zapasów.
Za design puszek odpowiada agencja Wilk Studio, natomiast konwersję do druku oraz opracowanie kolorystyczne przygotowało Centralne Repro Studio Chespa.
Źródło: TAILOR MADE PR
Fot: mat. prasowe