Oatly, największa na świecie firma produkująca napoje owsiane, od wielu lat dąży do tego, aby oferować roślinne alternatywy tam, gdzie tradycyjnie używa się mleka krowiego. Po napoje roślinne coraz częściej sięgają konsumenci oraz konsumentki. Zyskują one na popularności nie tylko ze względu na kwestie etyczne i ekologiczną konieczność, ale także z przyczyn zdrowotnych, na przykład w przypadku osób z nietolerancją laktozy.
Od teraz w prawie 3 tys. sklepach Żabka w wybranych miastach Polski, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Szczecin i Białystok, oferowany jest napój Oatly w opakowaniach po 20 ml jako roślinna alternatywa dla mleka. Dodatkowo w 15 lokalizacjach Oatly Barista Edition będzie również dostępny w automatach do kawy.
Barista Edition jest ceniona za swój smak, kremowość i zdolność do pienienia, która nie ustępuje tradycyjnemu mleku. Napój owsiany Oatly do kawy i herbaty w wersji mini to dotychczas najmniejszy format napojów owsianych Oatly, idealny do użytku w gastronomii lub w podróży.
„Napój owsiany Oatly w mniejszych porcjach wzbogaca naszą ofertę i daje konsumentom oraz konsumentkom możliwość korzystania z roślinnej alternatywy w różnych sektorach gastronomii. Małe opakowania są idealnym rozwiązaniem, szczególnie tam, gdzie standardowe opakowania są niepraktyczne. Dzięki nim m. in. podróżujący mogą teraz spróbować napoju owsianego, który ma średnio mniejszy wpływ na klimat w porównaniu do mleka krowiego1. Jest to także odpowiedź na problem marnowania żywności” – mówi Svenja Fritz, dyrektorka generalna Oatly na region DACH i Polskę.
Oatly stało się liderem na rynku napojów owsianych w kilku krajach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji2. Natomiast napój owsiany Barista Edition jest najpopularniejszą alternatywą mleka w regionie DACH3.
Po sukcesie na wielu rynkach na całym świecie, Oatly dąży również w Polsce do tego, aby stać się jednym z czołowych dostawców roślinnych alternatyw dla mleka krowiego, oferując swoje innowacyjne produkty.
tagi: Oatly , Żabka Cafe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
W tym roku tylko 11,2% Polaków postanowiło zorganizować...
Sprzedaż perfum i kosmetyków na lotniskach była wyższa o...
O zakupie konkretnych art. spożywczych na święta...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...