„Bardzo cieszymy się, że tak duża liczba klientów wzięła udział w naszym konkursie. Zacięta rywalizacja pokazuje, że wśród robiących zakupy w naszej sieci nie brakuje sportowego ducha. Od dzisiaj (17.07) zaczynamy kontaktować się z klientami w całej Polsce, przekazując dobre wiadomości, czyli zaproszenie na wyjazd do Paryża. Ważnym elementem całego konkursu jest też wsparcie osób z niepełnosprawnościami i to nie tylko tych, których nasi laureaci będą dopingować na sportowych arenach, ale też takich które na co dzień zmagają się z ograniczeniami. Dlatego Biedronka zdecydowała się wesprzeć kwotą 500 tys. złotych Fundację PODAJ DALEJ, która w centrum swojej aktywności ma właśnie tę grupę" - Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych
Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ to organizacja charytatywna, która oferuje edukację, rehabilitację i integrację dla ludzi z niepełnosprawnością. Dzięki Fundacji osoby z niepełnosprawnością zdobywają samodzielność życiową w mieszkaniach treningowych i przygotowują się do podjęcia pracy, a podczas zajęć sportowych budują motywację i chęć do walki o siebie.
„W Fundacji od 20 lat zmieniamy życie osób z niepełnosprawnościami. Wierzymy, że sport jest świetnym dopełnieniem rehabilitacji i pozwala uwierzyć, że wózek i ograniczenia fizyczne nie mogą być przeszkodą w realizacji marzeń. Dzięki wsparciu sieci Biedronka zrobimy dużo dobrego, m.in. zorganizujemy kolonie sportowe dla dzieci z niepełnosprawnością narządu ruchu. Poprawa kondycji fizycznej, zdrowa rywalizacja, rozwój zainteresowań i otwarcie się na świat to... pierwsze kroki w kierunku niezależnego i szczęśliwego życia." - Zuzanna Janaszek-Maciaszek – prezes zarządu Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ
tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Zakończyła się XXVII edycja Targów Biznes Żywność...
Spółka na ostatniej prostej realizacji rocznego planu EBITDA...
Justyna Roguz z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...