„Realizację naszej filozofii równego traktowania konsumentów oraz oferowania atrakcyjnych cen docenili nasi klienci, którzy to właśnie do naszych sklepów kierują się w ostatnich kwartałach wyjątkowo często i to u nas robią główne zakupy dla swoich rodzin. Znajduje to potwierdzenie w liczbach. W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka. Przykładowo, w pierwszym kwartale 2024 roku przychody ze sprzedaży (like4like) w Lidl Polska wzrosły w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2023 roku o 8,0%, a w Biedronce o 4,6%." - mówi Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO w Lidl Polska.
Gwarantowanie atrakcyjnych, niskich cen to jedno z działań Lidl Polska, które sieć podejmuje, aby chronić budżety polskich gospodarstw domowych. W tym klientom oferowane są korzystne promocje oraz akcje specjalne.tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025...
Główny Urząd Statystyczny opublikował szybki szacunek...
Zbliżający się Sylwester 2024 zapowiada się spokojnie i...
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów...
Czy metoda kasowa uchroni firmy przed utratą płynności...
Od 1 stycznia 2025 roku minimalne wynagrodzenie za pracę...
Nie trzeba będzie już chodzić na pocztę, aby odebrać lub...
Zagrożeniem o największej wadze dla koniunktury w naszym kraju...