Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Auchan Polska wdraża platformę RELEX Solutions
Auchan Polska jako pierwsza firma branży retail w Polsce wdraża platformę RELEX Solutions służącą do optymalizacji planowania łańcucha dostaw, jako istotny element wsparcia sprzedaży sieci w systemie omnichannel. To oparte na najnowszych technologiach, w tym sztucznej inteligencji, rozwiązanie pozwala na kompleksowe i w pełni zintegrowane zarządzanie łańcuchem dostaw we wszystkich kanałach dystrybucji sieci. Platforma RELEX optymalizuje zarówno procesy wewnętrzne w Auchan, jak i współpracę z dostawcami w kluczowych jej obszarach - planowania popytu, zapewnienia dostępności produktów oraz planowania zasobów.
- Kluczowym elementem realizowanej przez nas strategii omnichannel jest sprawność operacyjna pozwalająca oferować naszym klientom szeroki wachlarz usług z zachowaniem ich wysokiego poziomu oraz konkurencyjnych cen, będących wyróżnikiem naszej sieci. Jednym z najważniejszych elementów umożliwiających realizację tego celu jest zintegrowane planowanie popytu, na podstawie którego możemy w sposób optymalny realizować nasze działania operacyjne, zapewniając równocześnie odpowiednią dostępność zasobów. Biorąc pod uwagę skalę i złożoność naszego biznesu konieczne staje się zastosowanie nowoczesnych technologii, opartych na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. Dlatego też stale inwestujemy w digitalizację naszej sieci oraz, co bardzo ważne, w kompetencje naszego zespołu. Dzięki nim jesteśmy w stanie w pełni wykorzystywać możliwości tych technologii, w tym tak zaawansowanych narzędzi, jak system RELEX – powiedział Piotr Dopierała, Supply Chain and Logistics Director Auchan Retail Polska.
- Dzięki partnerskiemu podejściu i bliskiej współpracy z zespołem RELEX pierwsze wyniki wdrożenia w pełni potwierdzają nasze założenia i pracujemy już nad dalszymi możliwościami wykorzystania potencjału tego systemu. Jesteśmy tym samym w pełni przekonani, o słuszności podjęcia decyzji o współpracy z tak renomowanym partnerem jak RELEX. Dzięki niej zyskujemy tak potrzebną możliwość skalowania naszego biznesu, a co najważniejsze widzimy, że przekłada się ona realnie na zwiększenie komfortu zakupów i satysfakcji naszych klientów. – dodaje Piotr Dopierała.
System RELEX wykorzystując zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego zapewnia optymalizację łańcucha dostaw, dokładne prognozowanie oraz uzupełnianie zapasów, uwzględniające różnorodne czynniki zmienne, takie jak sezonowość czy akcje promocyjne. Nowy system zapewnia dostępność produktów w każdym z kanałów sprzedaży Auchan, optymalizując promocje, dostawy i kompletację zamówień u dostawców. Ponadto nowy system daje pracownikom sklepów przejrzysty wgląd w proces uzupełniania zapasów i kontrolę nad nim, poprawiając współpracę i skuteczność, co z kolei przekłada się na wzrost satysfakcji klientów.
Konsumenci oczekują komfortowych, szybkich i sprawnych zakupów, niezależnie od kanału sprzedaży, a kluczową kwestią są zaopatrzenie, konkurencyjne ceny oraz krótkie terminy dostaw. Dla sieci handlowych wyjątkowo istotne stają się zatem kwestie wydajności i efektywności infrastruktury zarządzania logistyką i planowaniem - również w kontekście marnowania żywności. Nasza platforma, zbudowana w oparciu o rozwiązania AI, pozwoli firmie Auchan dokonywać bardziej dokładnych prognoz, optymalizować stany magazynowe – wszystko w myślą o precyzyjnym zrozumieniu preferencji polskich konsumentów – powiedział Henrik Salzmann, wiceprezes firmy RELEX, odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Europy Północnej.
Dzięki możliwości planowania popytu, prognozowania i uzupełniania zapasów, zarządzania zamówieniami, akcjami promocyjnymi oraz optymalizacji łańcucha dostaw, narzędzie przynosi wielowymiarowe korzyści, m.in. zapobiega marnotrawstwu żywności, pozwala na ograniczenie ilości odpadów. Wspomaga również firmy w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju.
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.