Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Velvet CARE – jakość i rozwój

Kategorie produktów

Velvet CARE – jakość i rozwój

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Ostatnie lata pokazały, że w kwestii bezpieczeństwa i jakości produktów Polacy są coraz bardziej wymagający. Artykuły higieniczne są szczególną kategorią, która towarzyszy nam każdego dnia. O obecnych standardach i specyfice segmentu opowiadają Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager kategorii ręczników papierowych Velvet oraz Magdalena Bartoszuk, Brand Manager kategorii papieru toaletowego Velvet w firmie Velvet CARE.
Dbacie o to, by Wasze produkty spełniały wysokie standardy jakości – to kluczowe w przypadku artykułów higienicznych. Na jakie aspekty zwracają uwagę klienci?

Obecnie jakość produktów ma kluczowe znaczenie dla konsumentów. Obserwujemy, że po pandemii kupujący zmieniają swoje nawyki – wybierają rzeczy niezawodne, dobrej jakości, z których będą mogli długo korzystać. Widzimy to zwłaszcza w naszej kategorii artykułów higienicznych, gdzie wydajność i wytrzymałość świadczą o jakości wyrobów, a pamiętajmy, że tych produktów używamy każdego dnia.

Papier toaletowy i ręczniki powinny być dobrze i ciasno nawinięte na tulejkę, co oznacza rzetelną ilość produktu na każdej rolce, która posłuży nam przez długi czas. Dlatego papiery toaletowe Velvet 200 listków lub Velvet ecoROLL 4=8 standardowych rolek są coraz częściej wybierane przez konsumentów zapewniając wydajność oraz komfort użytkowania. Podobnie jest w kategorii ręczników papierowych, gdzie duże rolki są chętniej kupowane także z uwagi na ich efektywność i ekonomiczność. Przykładem jest ręcznik Velvet Turbo (1 giga rolka = 6 zwykłych rolek) – najlepszy produkt wśród markowych ręczników papierowych. Kolejnym aspektem jest miękkość. Chusteczki oraz nawilżany papier toaletowy Velvet są wytwarzane z wyjątkowo miękkiej bibułki oraz włókniny, aby zapewnić delikatny kontakt z każdą – nawet bardzo wrażliwą – skórą. Użytkownicy chusteczek zwracają również uwagę na wzór opakowania. Dobrze, gdy ich motywy i grafiki dają możliwość wyboru i pasują do wnętrz, dzięki czemu są dodatkową ozdobą domu czy miejsca pracy.

Zrównoważony rozwój i ochrona środowiska to kluczowe elementy misji współczesnych przedsiębiorstw – jakie działania podejmujecie w tym zakresie?

Zrównoważony rozwój jest wpisany we wszystkie działania jakie podejmujemy w Velvet CARE zgodnie z założeniami Eco Agendy 2025. Kładziemy ogromny nacisk by pozyskiwać surowce z poszanowaniem środowiska, dbać o jak najbardziej ekonomiczne wykorzystanie zasobów, takich jak woda czy gaz. Ograniczamy także ilość plastiku wykorzystywanego do produkcji naszych opakowań. Dodatkowo prowadzimy działania w zakresie ekoedukacji, czego przykładem jest program „Velvet. Piątka dla Natury”. To bezpłatny, ogólnopolski projekt, którego celem jest uczenie dzieci w klasach 1-3 szkół podstawowych dobrych nawyków ekologicznych.

Velvet CARE jest pierwszą dużą, europejską firmą w swojej branży, która działając w sposób zrównoważony na rzecz biznesu, ludzi i planety uzyskała w 2023 roku prestiżowy, uznawany na świecie certyfikat B Corp (Benefit Corporations), potwierdzający, że nasze przedsiębiorstwo jest częścią międzynarodowej społeczności, której członkowie oprócz realizacji celów biznesowych deklarują także aktywną pracę na rzecz ludzi i planety. Również w ubiegłym roku Velvet CARE otrzymała złoty medal w scoringu EcoVadis (niezależnej agencji ratinowej), plasując się w gronie 5% firm na świecie z takim wynikiem. Ocena ta potwierdza wysoką jakość systemu zarządzania zrównoważonym rozwojem.

Jakie cele chcecie Państwo osiągnąć w najbliższych latach?

Firma Velvet CARE obecnie zatrudnia około 900 pracowników w swoich dwóch fabrykach w Kluczach w Polsce i Žabčicach w Czechach. Jej asortyment obejmuje papier toaletowy, ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne oraz nawilżany papier toaletowy. Oferowane wyroby marki Velvet od 26 lat cieszą się w Polsce dużą popularnością. Poza granicami kraju nasze produkty są sprzedawane na około 30 rynkach, głównie w Europie.

Nasza firma jest obecnie najszybciej rozwijającym się producentem celulozowych wyrobów higienicznych w Europie Środkowej. Konsekwentny i dynamiczny rozwój spółki zapewnił nam współpracę z nowym partnerem biznesowym Partners Group, wiodącą globalną firmą inwestycyjną. W kolejnych latach planujemy dalsze przyspieszenie rozwoju. Będziemy kontynuować misję budowania środkowoeuropejskiego lidera w branży papierowych artykułów higienicznych, a także zamierzamy nadal poszukiwać kolejnych możliwości rozwoju, w tym również poprzez akwizycje spółek w naszej branży w Polsce i w regionie Europy Środkowej.

Dziękuję za rozmowę.
Joanna Kowalska



tagi: Velvet CARE , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , środki higieny , środki czystości ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51