Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe kawy NESCAFÉ to produkty, które mogą być spożywane zarówno na zimno w formie mrożonej kawy, jak również jako klasyczny, gorący napój. Towarzyszące nowościom hasło „Nakręć się smakiem z NESCAFÉ” nawiązuje do ich nut smakowych – NESCAFÉ Rich Caramel to połączenie świeżo palonej kawy i słodkiej nuty o smaku karmelu, natomiast NESCAFÉ Smooth Hazelnut wyróżnia się delikatnym smakiem orzechów laskowych.
Nowości NESCAFÉ z pewnością mogą być urozmaiceniem codziennego zwyczaju picia kawy w domu lub biurze, a także alternatywą dla tradycyjnego napoju podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Co ważne, propozycje od NESCAFÉ są również łatwe i szybkie w przygotowaniu, będąc idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią wygodę i chcą cieszyć się ulubioną kawą bez konieczności długiego procesu parzenia.
- Jesteśmy dumni, że oferta produktów NESCAFÉ stale się powiększa i może odpowiadać na kolejne potrzeby konsumentów. Rytuał picia kawy mimo swojej długiej historii wciąż ewoluuje, co bardzo nas cieszy – dzięki temu możemy zaskakiwać konsumentów nowymi odsłonami jednej z najpopularniejszych kaw na świecie. Tym razem przedstawiamy NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut, kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i orzechów laskowych, które będą doskonale smakować przygotowane zarówno na ciepło, jak i na zimno - podkreśla Paulina Jakubowska, NESCAFÉ Group Product Manager, Nestlé Polska.
NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Nowe propozycje marki to połączenie świeżo palonej kawy z nutami karmelu i orzechów laskowych, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom smakowych napojów kawowych. NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli zobaczyć nowości także w kampanii digital oraz w ramach licznych działań w mediach społecznościowych.
Źródło: SEC Newgate CEE
Fot: mat. prasowe
tagi: NESCAFÉ , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
„Zakładaliśmy, że rok 2024 nie będzie dla Grupy Eurocash...
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...