Od dzisiaj, tj. 4 czerwca 2024 roku dostępna jest dla zwiedzających kolejna atrakcja - tym razem prawobrzeżnej Warszawy - Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel.
Oficjalnego otwarcia Muzeum dokonano w dniu wczorajszym, podczas uroczystej gali, w której uczestniczyli znamienici goście związani bezpośrednio z powstaniem tego wyjątkowego miejsca, pracownicy E.Wedel, przedsawiciele władz lokalnych, wojewódzkich i centralnych, przedstawiciele Zarządu Lotte m.in. w osobach: Hideki Nakashima - Prezesa Lotte, Tsuyoshi Fukatsu - Prezesa Zarządu Lotte Wedel i Macieja Hermana - Dyrektora Zarządzającego Lotte Wedel.
Fabryka Czekolady E.Wedel to miejsce poświęcone przede wszystkim czekoladzie, ale też historii rodziny Wedlów – połączenie tych dwóch elementów tworzy muzeum będące żywym dowodem pasji do słodyczy oraz zaangażowania w rozwój lokalnej społeczności.
Dla firmy E.Wedel jest to również ważny element strategicznego rozwoju i wyjście poza standardowe ramy przedsiębiorstwa produkcyjnego – oznacza dywersyfikację biznesu, zapewnia nową odsłonę marki i stanowi zaproszenie zwiedzających do doświadczania świata czekoladowych wyrobów w zupełnie nowej odsłonie. Nowy punkt na mapie stolicy będzie dostarczał rozrywkę, edukował oraz inspirował, wzbogacając jej kulturową ofertę i podkreślając status E.Wedel jako symbolu polskiej tradycji i innowacji w świecie słodyczy.
Pomysł na stworzenie muzeum zrodził się z inicjatywy grupy pracowników Wedla, którzy pragnęli pielęgnować dziedzictwo firmy i otworzyć świat czekolady na nowe formy interakcji ze zwiedzającymi oraz społecznością lokalną. Muzeum zostało powołane do życia z myślą o dostępności dla ludzi w różnym wieku, od najmłodszych aż po seniorów. Dzięki interaktywnym wystawom i edukacyjnym prezentacjom, każdy na swój sposób będzie mógł zanurzyć się w fascynującym, słodkim i różnorodnym świecie.
Bilety do Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel dostępne są na stronie internetowej: https://fabrykaczekolady.pl/
tagi: wedel , muzeum , czekolada , ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...