Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
IVECO rozszerza gamę ciężkich pojazdów elektrycznych o podwozia ciężarowe

Auto

IVECO rozszerza gamę ciężkich pojazdów elektrycznych o podwozia ciężarowe

Wtorek, 17 września 2024
IVECO od ponad 25 lat jest pionierem w dziedzinie paliw alternatywnych, pomagając klientom zwiększyć wydajność przy jednoczesnej redukcji emisji. Pojazdy o napędzie elektrycznym z akumulatorami trakcyjnymi są kluczowym elementem podejścia multienergetycznego, czyli opartego na wielu źródłach energii, mającego na celu zmianę w kierunku zerowej emisji dzięki rozwiązaniom, które są bezkompromisowe w obszarze rentowności klientów i wydajności biznesowej. To właśnie zapewniają nowe podwozia IVECO S-eWay, wszechstronne, bezemisyjne rozwiązanie do dystrybucji miejskiej i regionalnej.
Podwozia IVECO S-eWay, wykorzystujące nasze „elektryczne DNA”, są gotowe do zadań transportowych na krótkich i średnich dystansach
 
Powstałe na bazie gamy S-Way, technologii S-eWay i akumulatorowych pojazdów elektrycznych IVECO, podwozia S-eWay łączą wyniki wcześniejszych prac rozwojowych oraz innowacji wprowadzonych w kabinie z modelem 2024 – od HMI (Human Machine Interface) do ergonomii kierowcy. Rezultatem jest bezemisyjne, profesjonalne rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.
 
Gama podwozi S-eWay została zaprojektowana tak, aby zapewnić wszechstronność i możliwość realizacji zróżnicowanych zadań, od dystrybucji, również chłodniczej po sektor budowlany i komunalny. Udział producentów nadwozi w projektowaniu pojazdu sprawia, że S-eWay jest niezwykle przyjazny w zabudowie i posiada wiele przydanych do tego elementów wyposażenia. W ten sposób nawet najtrudniejsze zastosowania są możliwe. Operatorzy mogą wybierać spośród wersji układów napędowych 4x2 lub 6x2, rodzajów zawieszenia, typów kabin i rozstawów osi, aby skonfigurować pojazd spełniający ich wymagania. IVECO S-eWay może również tworzyć zestawy o maksymalnej masie całkowitej do 44 ton (jeśli zezwalają na to lokalne przepisy).
 
„Poprzez S-eWay Rigid uzupełniamy gamę S-eWay, rozszerzając naszą ofertę rozwiązań zeroemisyjnych, aby dać klientom swobodę wyboru tego, które najbardziej im odpowiada. Ten nowy pojazd jest odpowiedzią na potrzeby naszych lojalnych klientów w segmencie podwozi, którzy wybierają IVECO ze względu na solidność, osiągi i wszechstronność naszych pojazdów oraz potencjał i doświadczenie naszej sieci. Podwozie S-eWay kapitalizuje nasze know-how w zakresie elektromobilności i innowacje z roku modelowego 2024, aby zaoferować im bezemisyjne rozwiązanie, które spełnia wszystkie te wymagania” - powiedział Luca Sra, President Truck Business Unit, Iveco Group
 
Gamę podwozi IVECO S-eWay można już zamawiać w całej Europie, a dostawy rozpoczną się w drugiej połowie przyszłego roku.
 
Trzy konfiguracje akumulatorów do różnych zadań
 
Nowy system akumulatorów obejmuje wersje z 4, 5 lub 7 modułami Microvast o pojemności 70 kWh każdy, co daje łączną pojemność 280 kWh, 350 kWh lub 490 kWh. Ta elastyczność oznacza, że klienci mogą wybrać konfigurację optymalną do realizowanych zadań. Pozycja akumulatorów może być dostosowana do wymaganego zasięgu i przewidzianej zabudowy, z możliwością pozostawienia wolnej prawej strony podwozia do zastosowań takich jak smieciarki o bocznym załadunku. Można je również przesunąć do tyłu, pozostawiając miejsce na elementy wyposażenia, takie jak podpory żurawia.
 
W przypadku pakietu 7 akumulatorów o łącznej pojemności 490 kWh zasięg pojazdu może wynosić do 400 km. Zaspokoi to potrzeby większości zastosowań regionalnych i miejskich. Szybkie ładowanie prądem stałym o imponującej mocy 350 kW odbywa się za pośrednictwem złącza CCS typu 2 po lewej stronie pojazdu, a czas ładowania poniżej 45 minut podczas przerwy na odpoczynek kierowcy, może zwiększyć zasięg o kolejne 200 km. Parametry ładowania można skonfigurować z poziomu deski rozdzielczej pojazdu, aby wybrać docelowy stan naładowania – idealne rozwiązanie, jeśli do ukończenia dnia pracy wymagana jest tylko niewielka ilość energii, a cena ładowania publicznego jest znacznie wyższa niż we własnym parku maszyn. Można również wybrać ograniczenie prądu ładowania, aby spowolnić tempo ładowania w celu wydłużenia żywotności baterii.
 
Sprawdzony silnik z rodziny S-eWay
 
Podwozia IVECO S-eWay wykorzystuje oś eAxle z dwoma zintegrowanymi silnikami, opracowaną przez firmę FPT Industrial, siostrzaną markę IVECO specjalizującą się w zaawansowanych technologiach układów napędowych. Oś ta generuje wiodącą na rynku moc ciągłą 480 kW i moment obrotowy 1800 Nm. Oś eAxle nie tylko zapewnia najlepsze w swojej klasie osiągi dynamiczne, ale jej kompaktowa konstrukcja zapewnia miejsce w podwoziu i mniejszą masę dzięki brakowi wału napędowego.
 
Wyjątkowy wybór przystawek odbioru mocy do najbardziej wymagających zastosowań
 
Zastosowania miejskie i regionalne mają szerokie wymagania dotyczące przystawek odbioru mocy, a IVECO S-eWay oferuje imponującą liczbę 3 rodzajów przystawek odbioru mocy.

Do zastosowań wykorzystujących prąd stały o napięciu 24V, takich jak windy załadowcze, dostępna jest przystawka odbioru mocy niskiego napięcia - ePTO LV. Do zastosowań wymagających wyższej mocy dostępna jest przystawka ePTO HV - wysokiego napięcia, która może zapewnić do 20 kW mocy ciągłej. Jest to idealne rozwiązanie na przykład do dystrybucji w temperaturze kontrolowanej. W przypadku zastosowań wymagających zasilania mechanicznego, np. pompy hydraulicznej, mechaniczna ePTO MECH może zapewnić do 60 kW mocy ciągłej oddawanej przez dodatkowy silnik elektryczny ze złączem do montażu pompy hydraulicznej. Jest to idealne rozwiązanie do zastosowań takich jak wywóz śmieci, zabudowy hakowe i bramowe, żurawiki i wywrotki. Mechaniczna ePTO MECH można również zamontować w 3 różnych miejscach, aby ułatwić dopasowanie zabudowy, co pokazuje korzyści płynące ze współpracy z producentami zabudów, którzy docenią takie rozwiązania.
 
Optymalne zarządzanie energią
 
Zarządzanie energią jest kluczem do udanej elektromobilności, a podwozia IVECO S-eWay wnosi doświadczenie technologii akumulatorowo-elektrycznej IVECO i wynosi funkcję zarządzania na nowy poziom. Dostępnych jest siedem trybów jazdy z hamowaniem rekuperacyjnym (z odzyskiem energii), które pomagają zmaksymalizować wydajność przekształcania energii kinetycznej w energię elektryczną, jednocześnie umożliwiając kierowcy pełną kontrolę nad dynamiką hamowania pojazdu.

Kierowca lub operator floty może wybrać tryb jazdy w pojeździe lub zdalnie, a wybór trybu Eco zapewni najlepszy możliwy zasięg. System jazdy przewidującej łączy sterowanie układem napędowym ePredictive Cruise Control z planerem tras, który w razie potrzeby włączy do trasy postoje na ładowanie.
 
Komfort bez wysiłku i doskonałe doświadczenie kierowcy
 
Kierowcy mają do wyboru przestronną kabinę AS o szerokości 2,5 m zapewniającą komfort pracy na dłuższych dystansach lub bardziej kompaktową kabinę AT (o szerokości 2,3 m), gdy nadal wymagana jest przestrzeń sypialna. Do zastosowań, w których leżanki nie są potrzebne, idealna jest kabina dzienna AD.

Koncentracja na potrzebach kierowcy jest zapewniona przez jazdę bez wibracji i hałasu. Duży, intuicyjny wyświetlacz cyfrowy o przekątnej 10 cali został zaprojektowany tak, aby wyświetlać wszystkie informacje potrzebne kierowcy, wraz z sugestiami dotyczącymi stylu jazdy. Elementy sterujące znajdują się w zasięgu ręki, dzięki czemu istotne funkcje są dostępne bez odrywania rąk od kierownicy.

System informacyjno-rozrywkowy Infotainment z 10-calowym wyświetlaczem zapewnia bogaty interfejs użytkownika z funkcjami specyficznymi dla samochodów ciężarowych, takimi jak system nawigacji, który obejmuje Smart Routing i zintegrowany IVECO Driver Pal z wbudowaną Amazon Alexa do interakcji głosowej. System informacyjno-rozrywkowy obsługuje również integrację aplikacji innych firm, która umożliwia producentom nadwozi i klientom interakcję z funkcjami nadwozia za pośrednictwem łączności pojazdu.

Reflektory LED są standardowym wyposażeniem zapewniającym najlepszą widoczność w nocy.
 
Dla wygody i bezpieczeństwa kierowcy dostępne są zaawansowane systemy wspomagania kierowcy ADAS poziomu 2: Highway Assist i tempomat adaptacyjny ACC z funkcją Stop&Go, umożliwiającą całkowite zatrzymanie pojazdu, a także kompletny system zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, szczególnie niechronionych użytkowników ruchu drogowego GSR stopień B.
 
Portfolio usług zbudowanych wokół klienta
 
IVECO S-eWay podwozie oferuje portfolio usług opracowanych w celu poprawy produktywności i rentowności firm klientów poprzez maksymalizację czasu dyspozycyjności i wydajności pojazdu, bezpieczeństwa kierowcy i ochrony środowiska. Celem jest zapewnienie klientom kompletnego rozwiązania w zakresie mobilności, które idealnie spełnia ich wymagania.
 
Usługi eMobility mają na celu ułatwienie przejścia na mobilność elektryczną poprzez zwiększenie produktywności, obniżenie całkowitego kosztu posiadania TCO oraz maksymalizację zasięgu i efektywności energetycznej pojazdu. Tryby jazdy, ustawienia klimatyzacji i ePTO mogą być łatwo zarządzane przez kierowcę i menedżera floty za pośrednictwem aplikacji Easy App i portalu klienta IVECO ON. Usługi eRemote Control umożliwiają użytkownikom zdalne ustawianie konfiguracji w celu uzyskania optymalnej wydajności przed podróżą. Ponadto usługa Smart Routing optymalizuje planowanie podróży z uwzględnieniem rezerwy energii ePTO w celu zapewnienia maksymalnej wydajności energetycznej i zasięgu. Usługi Uptime, takie jak Control Room lub Assistance-Non-Stop, mają na celu zminimalizowanie przestojów pojazdu poprzez unikanie nieplanowanych przestojów dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym, zdalnej diagnostyce i harmonogramom konserwacji. Produktywność i wydajność, takie jak ocena stylu jazdy lub profesjonalne usługi eReport, pomagają klientom zmniejszyć zużycie energii, zoptymalizować trasy i poprawić styl jazdy. Usługi Driver Care oraz Safety & Security, takie jak Safe Driving Report lub DriverPal, mają na celu promowanie bezpieczniejszych zachowań podczas jazdy, monitorowanie wydajności kierowcy i zwiększanie jego bezpieczeństwa. Części i akcesoria zapewniają szeroką ofertę w zakresie personalizacji pojazdu. Ponadto IVECO CAPITAL oferuje kompleksową gamę usług finansowych: klienci mogą skonfigurować swoją idealną formułę finansową, dobierając odpowiednio finansowanie, ubezpieczenia i inteligentne usługi zawsze zintegrowane z portfolio usług IVECO.
 



Źródło: IVECO
Fot: mat. prasowe



tagi: IVECO , pojazdy elektryczne , podwozia ciężarowe , motoryzacja , sprzedaż , handel ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51