Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Wesprzyj powodzian w trakcie zakupów w Biedronce
Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Największa sieć handlowa w kraju jako pierwsza uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na wsparcie osób poszkodowanych przez powódź oraz zakup sprzętu ratunkowego i pomocowego. Dodatkowo, na tę chwilę w 280 sklepach na zagrożonych terenach sieć obniżyła ceny na produkty pierwszej potrzeby, które weszły w skład tzw. „Koszyka Bezpieczeństwa”.
Wpłaty pieniężne można realizować we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Jak pomóc? W kasach samoobsługowych pojawia się komunikat zachęcający do pomocy finansowej dla dotkniętych powodzią, po którym klient, wybierając flagę Polski, będzie mógł zadeklarować konkretną kwotę wsparcia – 1 zł lub wielokrotność tej kwoty. W przypadku kasy tradycyjnej wystarczy potwierdzić kasjerowi chęć wsparcia i określić dokładną kwotę również stanowiącą wielokrotność 1 zł, by doliczono ją do paragonu. Informacja o pomocy przekazanej przez klienta powodzianom, zostanie wydrukowana na dole paragonu.
Całość zgromadzonych środków zostanie przekazana do PCK na długotrwałą pomoc dla powodzian, m.in. na pomoc materialną w postaci zakupu artykułów gospodarstwa domowego, materiałów budowalnych lub osuszaczy i nagrzewnic.
Aby pomóc przygotować się do sytuacji kryzysowej na zagrożonych terenach Biedronka stworzyła specjalny „Koszyk Bezpieczeństwa”, w którym znalazły się artykuły pierwszej potrzeby w obniżonych cenach. Na liście zawierającej 20 produktów, znalazły się m.in. woda, pieczywo, konserwy, artykuły suche z długim terminem ważności, czy papier toaletowy.
Robimy, co w naszej mocy, aby być blisko i pomagać Polakom w tych trudnych momentach. Z naszych wcześniejszych doświadczeń wiemy, jak ogromna jest chęć pomagania wśród naszych klientów, dlatego uruchomiliśmy zbiórki na kasach, aby mogli wspierać powodzian w trakcie codziennych zakupów, współpracując z zaufanym partnerem – PCK. Dodatkowo, widząc, na jakie produkty jest teraz największe zapotrzebowanie w sklepach na zagrożonych powodzią terenach, stworzyliśmy „Koszyk Bezpieczeństwa”, obniżając ceny 20 produktów w 280 lokalizacjach. Wierzymy, że obecna sytuacja wkrótce zostanie opanowana, również dzięki wspólnym działaniom. - mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu w sieci Biedronka.
Biedronka jako pierwsza wśród sieci handlowych ruszyła z pomocą i już w niedzielę wysłała pierwsze transporty pomocowe z wodą i żywnością do Głuchołazów, Prudnika, Kłodzka i Jeleniej Góry, aby pomóc mieszkańcom miejscowości walczących z wielką wodą oraz służbom ratowniczym. Po kontakcie z lokalnymi władzami, aby ustalić zakres niezbędnej pomocy w oparciu o ich potrzeby kolejne transporty w poniedziałek dotarły do Lwówka Śląskiego, Wlenia, Lubomierza, Jedliny Zdrój, Głuszycy i Branic. Następne są w trakcie przygotowania. Ponadto, w tej nadzwyczajnej sytuacji sieć uruchomiła dla swoich pracowników możliwość wnioskowania o jednorazową, bezzwrotną zapomogę w wysokości 1500 zł dla osób bezpośrednio dotkniętych żywiołem.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.