------------ INFORMACJA HANDLOWA ------------
Dumna historia House of Angostura® rozpoczęła się 200 lat temu - w 1824 roku, kiedy to założyciel Dr. Johann Siegert po raz pierwszy wyprodukował aromatyczną gorzką wódkę /aromatic bitters/ w mieście Angostura w Wenezueli, dziś nazywanym Ciudad Bolívar. Pierwotnie trunek miał służyć jako lekarstwo na kłopoty żółądkowe dla żołnierzy armii wenezuelskiej, jednak z czasem znalazł znacznie szersze zastosowanie konsumpcyjne.
ANGOSTURA® aromatic bitters, ANGOSTURA® orange bitters i kakaowe ANGOSTURA® są obecnie światowymi liderami na rynku, integralnym składnikiem koktajli i podstawą kultury koktajlowej na całym świecie.
House of Angostura jest również znanym producentem dostępnych na całym świecie blended rumów: Angostura 1824®, Angostura 1919®, Angostura® 7-Year-Old, Angostura® 5-Year-Old, Angostura® Reserva i Angostura Tamboo, tworzonych przez mistrzów z wieloletnim doświadczeniem w jedynej destylarni rumu w Trynidadzie.
Firma ma również w swoim portfolio inne produkty, jak np. Amaro di ANGOSTURA®, czy linia napojów gazowanych Angostura® Chill.
W tym roku powstały specjalne - jubileuszowe edycje ANGOSTURA®, zarówno produktów, jak i opakowań.
Relacja z wydarzenia wraz z ekskluzywnym wywiadem z prezesem zarządu House of Angostura - już w październikowym wydaniu Hurt & Detal.
tagi: angostura , 200-lecie marki , bitter , trinidad , trynidad , tobago ,
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...