Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Lidl - pomoc za 1,2 mln zł, zbiórki żywności i donacje elektroniczne
Lidl - pomoc za 1,2 mln zł, zbiórki żywności i donacje elektroniczne
Wtorek, 24 września 2024
Od początku klęski żywiołowej spowodowanej powodzią w południowej części Polski, Lidl Polska wraz ze swoimi klientami przekazał już ponad 375 ton towarów dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Sieć rozesłała potrzebującym pomoc o łącznej wartości 1,2 mln zł i nie zaprzestaje swoich działań. W poniedziałek, 23 września, we wszystkich sklepach uruchomiono donacje elektroniczne na rzecz powodzian. Trwają również zbiórki żywności, wody i artykułów higienicznych.
Donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe, są możliwe we wszystkich sklepach Lidl Polska od poniedziałku, 23 września. Klienci sieci chcący wesprzeć potrzebujących, którzy doświadczyli skutków powodzi, przy zakupach za min. 50 złotych, mogą przekazać datek za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą trzy kwoty donacji: 5, 10 i 20 zł. Informacja o darowiźnie oraz jej wysokości zostanie wydrukowana na oddzielnym wydruku, wydanym klientowi wraz z paragonem. Całość kwoty donacji trafi na konto WOŚP, wspierając cel pomocy w obliczu powodzi.
Dodatkowo, Lidl Polska oferuje także specjalny 5-procentowy rabat w aplikacji Lidl Plus1, obowiązujący w 25 sklepach sieci, zlokalizowanych na terenach powodziowych. Jednorazowy kupon zniżkowy na zakupy o wartości od 10 zł do 500 zł obejmie grupę blisko 280 tys. klientów Lidla, mających przypisany w aplikacji jako ulubiony jeden ze wspomnianych 25 sklepów. Akcja rabatowa trwa od od 21 września do 28 września 2024.
– Misją Lidl Polska jest zapewnianie klientom na co dzień dostępu do żywności i pozostałych produktów pierwszej potrzeby w niskich cenach. W obliczu ostatnich tragicznych wydarzeń na południu Polski nabrała ona szczególnego znaczenia. Jako firma odpowiedzialna społecznie natychmiast włączyliśmy się w pomoc humanitarną, wysyłając do gmin dotkniętych powodzią tiry z paletami żywności, wody pitnej oraz środków higienicznych. Jesteśmy pod wrażeniem mobilizacji polskiego społeczeństwa i wszechobecnej chęci pomocy. Dlatego, oprócz organizowania zbiórek żywności, zdecydowaliśmy się we wszystkich sklepach uruchomić możliwość przekazywania elektronicznych donacji dla powodzian. Stale monitorujemy sytuację i zapewniamy stałą dostępność wody i żywności w naszych sklepach – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
We wszystkich sklepach Lidl trwają także zbiórki artykułów dla mieszkańców terenów dotkniętych powodzią. Zbierana jest przede wszystkim żywność o długim terminie przydatności do spożycia oraz woda pitna. W sklepach zostały wydzielone specjalne kosze, do których można oddawać produkty. Partnerami zbiórki są Caritas Polska i Federacja Polskich Banków Żywności.
– W czasie kryzysu bardzo ważne jest mądre pomaganie, aby żadna darowizna nie zmarnowała się. Dlatego jako Banki Żywności koordynujemy przekazywanie wsparcia do miejsc, w których jest to najbardziej potrzebne. W tym momencie ofiary powodzi najbardziej potrzebują żywności suchej i środków higienicznych i o takie darowizny prosimy przede wszystkim – dodaje Beata Ciepła, Prezes Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.
1 Regulamin promocji znajduje się w aplikacji Lidl Plus.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.