Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 InPost po raz pierwszy liderem zarówno w dostawach
InPost po raz pierwszy liderem zarówno w dostawach
Środa, 09 października 2024
Według najnowszego raportu Gemius 2024, konsumenci nadal preferują dostawę do automatów paczkowych przy zakupach online (81%), z wyraźną dominacją urządzeń Paczkomat® (88% wskazań). W przypadku zwrotów również preferują automaty paczkowe (36%), a Paczkomat® znajduje się na pierwszym miejscu z 82% wskazań. InPost w tym roku po raz pierwszy zajął miejsce lidera, z wynikiem 45% również w odpowiedzi na pytanie: Z której z firm kurierskich korzystasz najczęściej decydując się na dostawę bezpośrednio do domu lub pracy? Dla porównania w 2023 roku InPost zajmował drugą lokatę z wynikiem 33%.
Automaty paczkowe są najbardziej motywujące do zakupów online – Paczkomat® zajmuje pierwsze miejsce zarówno w dostawach (95%), jak i w zwrotach (75%). Bliskość automatu paczkowego zachęca 84% badanych do zakupów online. Ważne są również możliwość śledzenia paczki (83%) oraz dostawa w weekend (73%), a także zarządzanie przesyłką przez aplikację mobilną (73%). Nadal także rozwiązanie, które umożliwia wygodniejszy odbiór paczek, czyli jego bezdotykowa forma, jest istotne dla badanych (wskazało go 63%) – z tej opcji korzysta aż 93% klientów InPost.
– Najnowszy raport Gemius pokazuje, że InPost ma mocno ugruntowaną pozycję wśród firm logistycznych na rynku polskim, pozostawiając konkurentów daleko w tyle. Jesteśmy prekursorem wszystkich usług, które dziś są tak kluczowe dla naszych klientów. Mamy najgęstszą sieć punktów – w Polsce jest już ponad 24 tysiące maszyn. Jako pierwsi stworzyliśmy aplikację mobilną, którą dziś docenia ponad 13 mln użytkowników. Bezdotykowe otwieranie skrytek oraz nadawanie paczek bez etykiet także było naszą innowacją, a konkurencja teraz stara się kopiować nasze rozwiązania. Wszystko to potwierdza pozycję lidera InPost nie tylko pod kątem skali działalności, ale przede wszystkim innowacji, którą mamy w swoim DNA. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi innowacjami, które odpowiadają na potrzeby klientów i planety, dzięki czemu niezmiennie pozostajemy na pozycji lidera wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer w InPost.
InPost jest doceniany też za wkład w ochronę środowiska i odpowiedzialne podejście do ekologii – 73% badanych uważa, że dostawa do automatu paczkowego jest ekologiczna. W obliczu kryzysu klimatycznego, firma rozumie swoje zadania w tym obszarze i dąży do zrównoważonego rozwoju. Strategia ESG Grupy InPost jest integralną częścią strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i zamierza osiągnąć poziom NET-ZERO do 2040 roku.
Trendy te potwierdzają badania Kantar – międzynarodowej agencji badawczej – aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat® InPost jako formę dostawy, a 85% jako formę wysyłki. Ponadto 82% badanych uznaje Paczkomat® InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw. InPost jest też najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 98% wskazań. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat® InPost – wskaźnik NPS – osiągnął poziom aż 80 punktów.
Badani wskazują, że InPost używa nowoczesnych rozwiązań internetowych i mobilnych (80%), a także dostarcza przesyłki na czas (79%). Co więcej, 77% internautów deklaruje, że lubi markę InPost, a 76% uznaje ją za markę odnoszącą sukcesy na rynku.
Na koniec sierpnia 2024 roku InPost miał 78 000 punktów out-of-home, w tym ponad 43 000 urządzeń Paczkomat® i ponad 35 000 punktów PUDO na 9 europejskich rynkach. W Wielkiej Brytanii InPost przekroczył poziom 8 000 maszyn Paczkomat® – jest to najszybciej rozwijający się rynek, kluczowy w strategii wzrostu i ekspansji firmy. W Polsce sieć InPost obejmuje ponad 24 000 maszyn Paczkomat®. Mondial Relay posiada we Francji 6 000 urządzeń Paczkomat®. We Francji InPost jest liderem pod względem liczby maszyn – ich liczba w ciągu jednego roku wzrosła o 50%. Na Półwyspie Iberyjskim działa 1 700 urządzeń Paczkomat®, a we Włoszech to już 2 700 maszyn. InPost oferuje dostawy międzynarodowe w ramach rynku między Francją a Włochami, Hiszpanią, Portugalią i krajami Beneluksu oraz Hiszpanią i Włochami.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.