Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Które sklepy mają najlepsze promocje w Polsce?
„Promocja Roku” to najważniejsza statuetka w największym w Polsce programie branżowym „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej, jubileuszowej edycji otrzymały ją takie sieci handlowe, jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Twój Market, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy łącznie wyrazili blisko 4 mln opinii na temat codziennego funkcjonowania 119 sieci handlowych. Ponadto organizatorzy wyróżnili w tej kategorii 5 retailerów – Netto, sieć Groszek, Hitpol, JYSK i Dr.Max Drogerię.
W Nobu Warsaw Hotel odbyła się już piąta, jubileuszowa edycja największego programu w branży retailowej w Polsce – „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. Jak podkreślają organizatorzy, spośród sześciu kategorii, w których przyznawane są nagrody dla sieci handlowych, najważniejszą jest Promocja Roku. – Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Z tego powodu poświęciliśmy tej kategorii wiele uwagi i energii. Jest to obszar, który ma największe znaczenie zarówno dla konsumentów, jak i samych sieci handlowych – mówi dr Krzysztof Łuczak z Kapituły programu i wiceprezes Grupy BLIX.
Dla sieci handlowych promocje są skutecznym narzędziem, które przyciąga klientów do sklepów. To dzięki nim mogą budować ruch, zwłaszcza w czasach, gdy konsumenci stają się coraz bardziej wrażliwi na ceny. – Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów, którzy regularnie wracają, aby skorzystać z atrakcyjnych ofert, zwłaszcza jeśli są one spersonalizowane i dostosowane do ich potrzeb. Do tego promocje pozwalają firmom na efektywne zarządzanie zapasami. Produkty, które normalnie mogłyby zalegać na półkach, w ramach promocji mogą szybko znajdować nabywców, co optymalizuje przepływ towarów – zauważa dr Krzysztof Łuczak.
Do tego twórcy programu zaznaczają, że promocje są także doskonałym narzędziem marketingowym. Dzięki nim konsumenci poznają nowe produkty, które być może w normalnych warunkach nie trafiłyby do ich koszyka. – Oferty promocyjne dają także szansę producentom i detalistom na budowanie oraz utrwalanie wizerunku marki. Co więcej, w obliczu rosnącej konkurencji, stają się kluczowym narzędziem w walce o klienta. Sieci handlowe rywalizują, oferując coraz lepsze rabaty i oferty. To z jednej strony korzystnie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów, a z drugiej – pozwala firmom utrzymać silną pozycję na rynku – wyjaśnia wiceprezes Grupy BLIX.
W piątej edycji programu prawie 140 tys. Polaków wyraziło blisko 4 mln opinii na temat aktywności 119 sieci handlowych. W kategorii „Promocja Roku” konsumenci docenili w tym roku te sieci, które – ich zdaniem – organizują najlepsze promocje, dające im realne oszczędności. – Ważnym elementem jest to, że promocje te są przekazywane w atrakcyjnej i czytelnej formie, najczęściej za pośrednictwem gazetek, które Polacy chętnie przeglądają przed zakupami. Kluczowe jest, aby promocje były zrozumiałe i proste, bez skomplikowanych ograniczeń i wykluczeń. To właśnie te aspekty Polacy szczególnie doceniają, wybierając konkretne sieci handlowe – komentuje Marcin Lenkiewicz, przewodniczący Kapituły BLIX AWARDS.
W tym roku w segmencie Dyskontów zwyciężył Lidl, a wśród Hipermarketów – Kaufland. W grupie Supermarketów wygrała sieć Stokrotka, a w segmencie Convenience – Żabka. Spośród Podmiotów Regionalnych i Lokalnych konsumenci nagrodzili sieć sklepów Twój Market. Laureatem w segmencie Odzież i Obuwie została sieć Sinsay. Wśród Drogerii pierwsze miejsce zajął Rossmann. W grupie E-grocery statuetka powędrowała do Frisco. Na rynku E-commerce nagroda główna została przyznana platformie zakupowej Temu. W segmencie Dom i Ogród najlepszy okazał się Action, a pośród Sklepów Branżowych – Media Expert. Ponadto Kapituła programu wyróżniła pięciu retailerów – Netto, sieć Groszek, Hitpol, JYSK i Dr.Max Drogerię.
– Nagrody i wyróżnienia są dowodem na to, że sieci te skutecznie odpowiadają na potrzeby swoich klientów, organizując czytelne i korzystne promocje. Sukces osiągnięty w naszym programie przekłada się na wzrost zaufania konsumentów oraz dalsze budowanie lojalności, co w praktyce oznacza większy ruch w sklepach oraz wyższe wyniki sprzedaży – zapewnia dr Krzysztof Łuczak.
Według organizatorów programu, rynek promocyjny w Polsce należy do najbardziej konkurencyjnych rynków na świecie, co jest ogromną korzyścią dla konsumentów. Dzięki temu mogą oni cieszyć się atrakcyjnymi cenami i korzystać z częstych akcji promocyjnych, które mają bezpośredni wpływ na ich decyzje zakupowe. Sieci handlowe w Polsce regularnie organizują promocje, aby zaspokoić potrzeby klientów, co sprawia, że konsumenci mogą liczyć na korzystne oferty niemal każdego dnia.
– Obecna wojna cenowa, toczona przez największych graczy, wzmaga presję na cały rynek, co oznacza, że sieci handlowe muszą nieustannie inwestować w działania promocyjne, aby przyciągnąć klientów i zachować ich lojalność. To wymaga od firm ciągłego poszukiwania nowych, efektywnych sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji, zarówno poprzez atrakcyjne rabaty, jak i przejrzystą komunikację oferty promocyjnej – uważa Marcin Lenkiewicz.
Podsumowując dr Krzysztof Łuczak, zwraca uwagę na to, że w Polsce sieci handlowe coraz bardziej rozbudowują swoje strategie promocyjne. Wykorzystują do tego nowoczesne narzędzia cyfrowe, jak aplikacje mobilne, programy lojalnościowe czy dynamiczne oferty. Jednocześnie powiększająca się konkurencja i rosnące wymagania konsumentów sprawiają, że sieci muszą stale monitorować i dostosowywać swoje działania, aby sprostać oczekiwaniom rynku. W ostatnim czasie widać też, że na rynku przybywa promocji, co jest oczywiście dobrą informacją dla Polaków.
Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.