Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Woda opadła, ale Biedronka nie zapomina o powodzianach
Woda opadła, ale Biedronka nie zapomina o powodzianach
Piątek, 25 października 2024
Choć woda po powodzi, która nawiedziła południową Polskę nieco ponad miesiąc temu już opadła i rzeki wróciły do swojego naturalnego biegu, to mieszkańcy dotknięci klęską nadal mierzą się z jej skutkami. Sieć Biedronka przez ten cały okres nie zapomniała o solidarności oraz wsparciu. Dzięki wspólnej pracy zarówno z organizacjami charytatywnymi, jak m.in. Polski Czerwony Krzyż, Caritas czy Szlachetna Paczka, a także klientami sieci udało się zebrać kwotę w wysokości ponad 2,521 mln zł, która w całości zostanie przekazana na pomoc osobom dotkniętym powodzią.
W obliczu kryzysu, szczególnie takiego, który niesie za sobą ogromne spustoszenie liczy się solidarność oraz szybkie działanie. Dlatego od jego pierwszych dni sieć Biedronka włączyła się w aktywną pomoc dla poszkodowanych pracowników oraz mieszkańców zalanych terenów. W pierwszej kolejności sieć wysłała transporty z wodą i żywnością do najbardziej dotkniętych klęską gmin. Od 14 września do regionów dotkniętych kataklizmem sieć Biedronka przekazała darowizny produktowe o łącznej wartości ponad 300 tys. zł. Dodatkowo, w 391 sklepach na terenach zagrożonych powodzią sieć obniżyła średnio o 19% ceny na produkty pierwszej potrzeby, tworząc tzw. "Koszyk Bezpieczeństwa".
Wspólnie można jeszcze więcej
Rozumiejąc wartość wspólnego zaangażowania sieć Biedronka nawiązała współpracę z kluczowymi organizacjami charytatywnymi: Polskim Czerwonym Krzyżem, Caritas i Szlachetną Paczką. W dniach 17-20.09 sieć zorganizowała zbiórki pieniężne we wszystkich sklepach w całej Polsce. Początkowo w partnerstwie z PCK, a potem także ze Szlachetną Paczką. W tym okresie zostało dokonanych przez klientów sieci łącznie 279 805 wpłat na kasach, o łącznej wartości ponad 2, 521 mln zł. Zebrana kwota została przeznaczona m.in. na pomoc materialną w postaci zakupu artykułów gospodarstwa domowego, materiałów budowalnych, osuszaczy i nagrzewnic, sprawną logistykę i organizację pracy wolontariuszy, którzy docierają z pomocą do najbardziej potrzebujących, zapewnienie ciepłych posiłków dla poszkodowanych czy wsparcie rodzin dotkniętych powodzią w ramach programu Szlachetna Paczka.
Już od pierwszych dni, kiedy docierały do nas informacje o przechodzącej przez kolejne miejscowości fali powodziowej chcieliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, by pomóc osobom poszkodowanym, zarówno mieszkańcom zalanych miejscowości, jak również naszym kolegom i koleżankom. Niezwłocznie jako jedni z pierwszych wysłaliśmy transporty z darami do najbardziej dotkniętych klęską terenów i na tym nie poprzestaliśmy. Wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem oraz Szlachetną Paczką udało nam się dokonać wielkich rzeczy. Obserwowaliśmy ogromne zaangażowanie oraz solidarność w całym kraju. W szczególności ogrom wsparcia pojawił się w takich miejscowościach jak Myślibórz, w którym klienci wpłacili największą sumę o wartości prawie 10 tys. zł oraz Brzeg, gdzie odnotowaliśmy największą ilość wpłat, bo ponad 2000. - mówiKarolina Błońska, starsza menedżerka ds. zrównoważonego rozwoju w sieci Biedronka
Zaangażowanie klientów: zbiórki darów w sklepach Biedronka
Biedronka zwróciła się również z prośbą o wsparcie poszkodowanych do swoich klientów, organizując zbiórki darów w sklepach na terenie całego kraju. W dniach 20-21 września w 737 sklepach Biedronka w regionach najbardziej dotkniętych powodzią (m.in. w miejscowościach Lubin, Brzeg, Ruda Śląska, Gorzów Wielkopolski) odbyła się zbiórka we współpracy z PCK, podczas której klienci przekazali aż 70 palet z artykułami pierwszej potrzeby, czyli ok 23,5 tony produktów.
W kolejny weekend (27-28 września) do akcji włączyli się klienci z całej Polski. Wolontariusze Caritas zbierali wówczas żywność długoterminową, środki czystości i chemię gospodarczą w 477 sklepach Biedronka. Hojność klientów Biedronki po raz kolejny pokazała, jak wielka jest siła solidarności w obliczu tragedii. W ramach akcji udało się zebrać ponad 85 ton artykułów.
Biedronka ramię w ramię z pracownikami dotkniętymi klęską
W tych trudnych chwilach sieć Biedronka nie zapomniała także o swoich pracownikach, którzy ucierpieli podczas powodzi. Nie zwlekając sieć uruchomiła program wsparcia, w ramach którego ponad 500 osób otrzymało już bezzwrotne zapomogi w wysokości 1500 zł. Ponadto do dyspozycji pracowników pozostaje również platforma Mindgram, gdzie w każdym momencie mogą korzystać ze specjalistycznej pomocy psychologicznej, prawnej a także w zakresie zarządzania finansami, by poradzić sobie ze skutkami niełatwej sytuacji kryzysowej.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.