Aliaksandr Baradzin, Director Customer Success z NielsenIQ Bases wskazał, że elementem, który zachęca konsumentów do wydania więcej jest jakość. Według danych NielsenIQ 56% shopperów jest gotowych zapłacić więcej właśnie za produkt wysokiej jakości. Z kolei 34% badanych może zapłacić wyższą cenę za wyrób, który pozwoli zaoszczędzić czas.
Eksperci wskazali 5 kluczowych strategii, które będą ważne w przyszłości:
W trakcie wystąpienia eksperci zapytali o produkty przyszłości także sztuczną inteligencję. Obrazy wygenerowane przez AI ukazywały synergię nauki i technologii, a w jej centrum znajdował się konsument.
Wystąpienie eksperckie zatytułowane "Produkty przyszłości: Trendy i strategie innowacyjne w sektorze spożywczym", podczas którego Joanna Rogalska oraz Aliaksandr Baradzin z Nielsen IQ przedstawili najnowsze dane rynkowe, odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024 .
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , fmcg , retail ,
W listopadzie 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
ALDI kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku...
Najwięcej konsumentów chce kupić podarunki dla 4-5 osób –...
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Może objąć technologie pochłaniania CO2...
Zrównoważona produkcja i zabezpieczenie żywności dla...
Prognozy na najbliższe miesiące są zróżnicowane, a...
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...