Według organizatorów targów – wystawcy zaprezentowali ponad 180 000 pozycji asortymentowych z kategorii żywności i napojów, wśród których prym wiodły wyroby czekoladowe, sery, oliwy, herbaty, przyprawy, a także tysiące produktów naturalnych i ekologicznych. Targi skierowane były głównie do kupców z całego świata, których liczba w tym roku przekroczyła 24 000.
Stoiska wystawców zlokalizowane były na dwóch poziomach. Już przy samym wejściu do hali dało się zauważyć, że prym wiodły duże, narodowe stoiska opatrzone nazwą państwa, barwami oraz elementami związanymi z danym krajem, bądź regionem.
tagi: Fancy Food Show , Jacob K. Javits Convention Center , Nowy Jork , targi , wystawcy , FMCG ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...