Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66

Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354

Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampania piwa Łomża „w swoim tempie” z nagrodą Effie 2024

Kampanie i Promocje

Kampania piwa Łomża „w swoim tempie” z nagrodą Effie 2024

Czwartek, 07 listopada 2024
Należąca do Van Pur SA marka piwa Łomża zwyciężyła w prestiżowym konkursie Effie Awards Poland 2024 w kategorii długoterminowych kampanii marketingowych. Jurorzy Effie Awards co roku nagradzają działania reklamowe i promocyjne, które okazały się najskuteczniejsze i najbardziej efektywne. W przypadku marki Łomża, zwycięska kampania przyczyniła się do ponad dwukrotnego wzrostu udziałów rynkowych od 2021 do 2023 roku.
W konkursie Effie Awards wyróżniane są również Agencje współpracujące z działami marketingu. Nagrodzoną kampanię piwa Łomża pod hasłem „Łomża – w swoim tempie” współtworzyły Agencja reklamowa Brasil oraz dom mediowy EssenceMediacom. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadała ekipa Wojciecha Pałysa, producenta filmowego.

„Nagroda w kategorii kampanii długofalowych cieszy nas szczególnie, bo odnosi się do działań, w których nie ma mowy o przypadku lub zbiegu okoliczności. Oprócz pomysłu kreatywnego liczy się również konsekwencja” – komentuje Jagoda Iwańczuk, prezes Zarządu Van Pur SA. „Wbrew nazwie, która może kojarzyć się z zagranicznym pochodzeniem, nie jesteśmy częścią żadnej z globalnych korporacji. Van Pur to największy polski, niezależny browar działający na naszym rynku. Nie dysponujemy tak wielkimi środkami, jak nasi konkurenci, dlatego w kampanii Łomży postawiliśmy na lekko abstrakcyjną komunikację, z przymrużeniem oka. Wyniki Łomży, która jako jedna z niewielu piwnych marek w Polsce, może pochwalić się corocznymi wzrostami sprzedaży, pokazują że był to strzał w dziesiątkę”.

W efekcie prowadzonej od 2021 roku kampanii „Łomża – w swoim tempie”, udziały rynkowe marki na rynku piwa wzrosły do poziomu 3,6% (marzec 2024), a wolumen sprzedaży zwiększył się o 74%. O 40% wzrosły wskaźniki preferencji marki. W ciągu trzech lat konsumenci stali się o wiele bardziej przekonani do tego, że Łomża to najlepsza marka piwna, która jest warta swojej ceny, a także gwarantuje dobrą jakość i walory smakowe. Mimo znaczącego spadku, jaki dotknął cały rynek piwa, Łomża przeszła udaną transformację, która pozwoliła jej awansować z regionalnej marki do ścisłej czołówki najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się piw w Polsce.

„Wbrew powszechnemu trendowi w naszej kategorii, zaryzykowaliśmy tezę, że piwo nie musi być „aspiracyjne”. Piwo jest po prostu… piwem, czyli napojem, który często towarzyszy chwilom relaksu, odprężenia, czy odpoczynku. Uważamy, że nasi konsumenci lubią proste przyjemności: spędzanie czasu ze znajomymi, weekendowy wyjazd na działkę, wspólne grillowanie czy oglądanie meczów. Wszystko to dzieje się niespiesznie, na luzie, podobnie jak powoli leżakuje Łomża, by w procesie produkcji uzyskać pełniejszy smak. Tak powstał przekaz „Łomża – w swoim tempie”. Do tego, na bohatera kampanii nie wybraliśmy popularnego celebryty, ale doskonałego aktora Adama Woronowicza, który znakomicie wcielił się w rolę swojskiego faceta z Podlasia – regionu, z którego wywodzi się marka Łomża” – podsumowuje Jagoda Iwańczuk.



Źródło: M+G
Fot: mat. prasowe


tagi: Van Pur , Effie Awards Poland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51