Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • Sieć Biedronka i marka produktów dla dzieci Dada z radością witają każde nowo narodzone dziecko w Polsce. Dla maluchów, które przyjdą na świat w 2022 roku, sieć Biedronka przygotowała prezent – paczkę powitalną Dada, która zostanie dostarczona prosto do ich domu. W ciągu dwóch lat od premiery akcji sieć przywitała prezentami ponad 130 tys. dzieci na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO! Czytaj więcej »

  • Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat. Czytaj więcej »

  • Marka przekąsek słonych Przysnacki, należąca do firmy Intersnack Poland, działa na zmysły… i to dosłownie. Bo ruszyła właśnie z unikalną kampanią digitalową, skupiającą się na relaksujących i przyjemnościowych wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Sieć handlowa Netto kontynuuje kampanię edukacyjną Nie zmarnuj świąt poświęconą odpowiedzialnemu kupowaniu, planowaniu domowego budżetu i przygotowywaniu posiłków w myśl idei niemarnowania żywności. Netto we współpracy z ekspertką kuchni zero waste Jagną Niedzielską przestrzega przed nieprzemyślanymi zakupami, które generują zbędne wydatki i duże ilości zmarnowanego... Czytaj więcej »

  • W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy. To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania Ballantine’s „Święta. Tak to robię”. Marka pokazuje w niej, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi wła-snymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i RAU. Czytaj więcej »

  • Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót.... Czytaj więcej »

  • W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo. Czytaj więcej »

  • Świat pełen niespodzianek

    Środa, 08 grudnia 2021

    „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. W wyniku współpracy marki KINDER Niespodzianka z Telewizją Polsat przygotowany został 66 minutowy fabularny film familijny, który premierowo będzie można zobaczyć 18 grudnia 2021 o godzinie 20:00 w Telewizji Polsat. Produkcja oparta została na modelu partnered content – marka KINDER... Czytaj więcej »

  • Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu GENZIE, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej. Czytaj więcej »

  • Czym jest tradycja? Wydawać by się mogło, że wszyscy to wiemy, jednak w promocyjnym spocie pokazano, że każdy z nas rozumie ją nieco inaczej. Tym co łączy jej różne oblicza jest kultowy Majonez Kielecki, flagowy produkt WSP Społem, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat, który możemy określić jako „składnik naszej tradycji”. Czytaj więcej »

  • Rolniczki. Przedsiębiorczynie. Hodowczynie. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii „Kobiety Almette” i to właśnie one są jej bohaterkami. Sama kampania zaś – uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową produktów mleczarskich w 2021 roku w plebiscycie organizowanym przez Forum Mleczarskie Handel. Czytaj więcej »

  • Marka Duda od kilkudziesięciu lat oferuje pasztetową, która w tym czasie zyskała już przydomek kultowej i jest najczęściej wybieranym przez Polaków produktem w swojej kategorii. Teraz pasztetowa została również bohaterką niestandardowej kampanii marketingowej. Czytaj więcej »

  • Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce. 22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia... Czytaj więcej »

  • W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”. Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta. Czytaj więcej »

  • Trwa kampania „Szanujemy, nie marnujemy!”, która ma pomóc właścicielom sklepów detalicznych ograniczyć marnowanie żywności. To inicjatywa o szczególnym znaczeniu w branży – skierowana jest bowiem głównie do przedsiębiorców prowadzących sklepy spożywcze. W kampanię zaangażowały się wszystkie sieci związane z Grupą Eurocash: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama i... Czytaj więcej »

  • Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom... Czytaj więcej »

  • Zdrowie odżywianie to nie jest dziedzina, którą przeciętny student lubi najbardziej. Brakuje mu nie tylko motywacji, ale i wiedzy o tym, jak prawidłowo komponować posiłki. Często jest też (błędnie) przekonany, że aby to robić, trzeba mieć dużo czasu i pieniędzy [1]. Studentki dietetyki Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, postanowiły obalić ten mit.... Czytaj więcej »

  • Wszyscy lubią Łaciate - nowa kampania marki

    Środa, 27 października 2021

    „Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Czytaj więcej »

  • Diamant to uznany producent z najszerszą na rynku ofertą cukrów trzcinowych. W szerokim portfolio znaleźć można nierafinowane cukry trzcinowe w wielu postaciach – Dry Demerara oraz Dark Muscovado, świetnie podkreślające nie tylko napoje, ale i wytrawne dania kuchni świata. Aktualnie producent prowadzi kampanię, w której do wygrania wakacyjne nagrody i bony turystyczne wakacje.pl. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

    Środa, 20 października 2021

    „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa, zupełnie inna niż dotychczas, kampania reklamowa marki Wawel. Czytaj więcej »

  • Celem ogólnopolskiej kampanii zainicjowanej przez Too Good To Go jest uczenie konsumentów poprawnego czytania i interpretowania dat ważności na produktach spożywczych oraz weryfikowania ich świeżości za pomocą zmysłów. Dlatego na etykietach dżemów marki Herbapol, partnera akcji, znajdziemy teraz oznakowania kampanii w formie piktogramów. Wszystko po to, by ograniczyć marnowanie... Czytaj więcej »

  • Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”. Seria humorystycznych spotów od 18 października już na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Produkt skazany na sukces

    Piątek, 15 października 2021

    Przy coraz szerszej ofercie produktów na rynku FMCG, kluczowe jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Ciekawe podejście do reklamy, nowe opakowanie czy innowacyjna receptura to tylko część możliwości. Niektóre marki stawiają z kolei na wieloletnią tradycję, legendarny smak i przywiązanie konsumenta. Jest wiele dróg do sukcesu, dlatego warto śledzić produkty, którym udało... Czytaj więcej »

  • Lubella – TAK, jak lubisz!

    Środa, 13 października 2021

    Ile osób, tyle pomysłów… na połączenia z Lubellą! W październiku marka kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubisz! Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych. Czytaj więcej »

  • Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia. Wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w nowej kampanii edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51