Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • Mrozu oraz popularny raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse. Czytaj więcej »

  • Rosnącą inflację i coraz wyższe koszty utrzymania odczuwa coraz więcej polskich rodzin. W efekcie wiele osób ogranicza wydatki nawet na najbardziej podstawowe produkty. Wychodząc naprzeciw potrzebom polskich rodzin, od poniedziałku 27 czerwca w sklepach Lidl Polska pojawi się specjalna oferta „XXL”. Popularne produkty będzie można kupić w powiększonych opakowaniach i... Czytaj więcej »

  • Łąki kwietne od Braci Sadowników

    Wtorek, 21 czerwca 2022

    O tym, że pszczoły oraz inne zapylacze pełnią kluczową rolę dla środowiska, wiedzą już nie tylko Bracia Sadownicy. W drugim miesiącu kampanii “Bracia i Maja dla pszczół” marka dalej edukuje i zachęca do pomocy, zapraszając do działania kolejnych specjalistów - tym razem Fundację Łąka. Czytaj więcej »

  • Owsianka Lubella to połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki! Nowość od Lubelli jest tak dobra, że.. uuuu! Czytaj więcej »

  • 15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Mleko i produkty mleczne powinny znajdować się w codziennej diecie człowieka ze względu na dużą zawartość witamin z grupy B, A, D i E oraz składników odżywczych - wapnia, pełnowartościowego białka, cynku, magnezu, fosforu. Wybierając produkty mleczarskie, warto w pierwszej kolejności sięgać po te, które zostały wyprodukowane z polskiego mleka, przez polskie mleczarnie. Warto... Czytaj więcej »

  • Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania na rynku Maślanki Mrągowskiej to doskonała okazja do wspólnego świętowania. Z tej okazji SM Mlekpol zaprasza swoich konsumentów do udziału w wielkiej wakacyjnej loterii. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody finansowe. Zasady? Niezwykle proste. Czytaj więcej »

  • Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios. Czytaj więcej »

  • SM Mlekpol prezentuje NATURĘ DOBREGO SERA

    Poniedziałek, 06 czerwca 2022

    Już w czerwcu miłośnicy kanapkowego must have, czyli żółtego sera, zobaczą nową odsłonę kampanii reklamowej SM Mlekpol, tym razem pod hasłem „Natura dobrego sera”. W stworzonym alfabecie dobrego smaku będą mogli poznać najpopularniejsze gatunki serów, dowiedzą się o ich zaletach, a także naturalnym pochodzeniu. Malownicze kreacje z przyrodą w tle pojawią się w szerokiej... Czytaj więcej »

  • Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe. Czytaj więcej »

  • We wrześniu 2021 Hochland Polska ruszył z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: "Hochland, tu jest pysznie!". Smak pysznej kariery w Hochland Polska znany jest od 1993 roku, kiedy to powstała filia Hochland w Polsce. Dziś, niemal 30 lat później firma zatrudnia już 830 pasjonatów pysznego sera, na którego sukces wspólnie działa w trzech... Czytaj więcej »

  • Biznesmenka z Pandory dołącza do marki szkockiej whisky, aby oferować społeczności dodatkowe misje. Wypuściła na rynek limitowną edycję popularnej szkockiej whisky Ballantine’s Finest, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje ekskluzywny dostęp do treści Borderlands 3. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue. Czytaj więcej »

  • Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers®, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym. Czytaj więcej »

  • Marka Ostoya we współpracy ze Stowarzyszeniem Jestem na pTAK! rusza z kampanią Duszą w Bieszczadach, sercem w mieście. Jej celem jest inspirowanie konsumentów do poszukiwania kontaktu z dziką naturą w mieście i wspieranie ochrony mieszkających w nim ptaków. To właśnie ich obecność i śpiew pozwalają zapomnieć o dynamice miasta i zanurzyć się w naturze, co przekłada się na... Czytaj więcej »

  • Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, dzięki którym fani chrupiącego kurczaka w słynnej panierce autorstwa Colonela Sandersa mogą kupić swoje ulubione dania w najlepszych ofertach cenowych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer którego słynne „a ja mam takie nietypowe zamówienie” doskonale... Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit® White w nowej kampanii reklamowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech. Czytaj więcej »

  • 4 maja marka Tyskie wystartowała z aktywacją konsumencką w formie podkapslowej zabawy, w której można wygrać gotówkę. Do sprzedaży trafi ponad 26 milionów promocyjnych opakowań z wizerunkami polskich królów: Bolesława Chrobrego, Kazimierza Wielkiego i Władysława Jagiełły. Bohaterowie kampanii pojawiają się również w spocie, komunikacji online i offline. Czytaj więcej »

  • Wystartowała nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia: Limonka z miętą 0,0%, Mango z marakują 0,0%, Ciemna Wiśnia 0,0% i Sycylijska Pomarańcza 0,0%. Kampania zaprezentuje nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata. Czytaj więcej »

  • Danie na ciepło od Lubelli to propozycja na ciepły i sycący posiłek w ciągu dnia. Połączenie makaronu, warzyw i sosu w jednym opakowaniu oraz łatwość w przygotowaniu to pewny sposób na szybki i udany obiad lub kolację, o czym marka przekonuje w kampanii. Czytaj więcej »

  • Tymbark PO PROSTU. Nic dodać!

    Piątek, 29 kwietnia 2022

    W najnowszej kampanii marka Tymbark przybliża konsumentom nową linię produktów PO PROSTU. Okazuje się, że to produkty o tak prostym i naturalnym składzie, że przedstawiając je nie trzeba zbyt wiele mówić. Dlatego Tymbark część spotu reklamowego przeznacza na obcowanie widza z naturą w zabawny i pozwalający złapać dystans sposób. Czytaj więcej »

  • W nowym teledysku Young Leosi, topowej polskiej artystki nowego pokolenia, pojawiają się produkty Tiger. W ten sposób marka pokazuje, że wspiera odważne, pełne pasji osoby, które zarażają innych swoją dobrą energią. Tiger i Young Leosia w piosence “Rok Tygrysa” wspólnie zachęcają do podążania własną drogą, niezależnie od utartych schematów. Czytaj więcej »

  • Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel. Czytaj więcej »

  • Więcej warzyw w nowych sosach Łowicz!

    Czwartek, 28 kwietnia 2022

    Marka Łowicz prezentuje sposób na więcej warzyw w posiłku - to sosy Łowicz 8 warzyw. W nowej kampanii ponownie wykorzystano znaną aranżację hitu Backstreet Boys, w której tekst piosenki przekazuje hasło kampanii “Więcej warzyw jedz, 8 warzyw jedz!”. Czytaj więcej »

  • W tym roku na Planecie Warka pojawiło się wiele zmian. Nie dosyć, że wylądowała tam Warka Radler i cała rodzina wareckich produktów komunikowana jest wspólnie, to jeszcze Warka Jasne Pełne i Warka Radler 0,0% uwarzone zostały według nowej receptury. Do Warki Jasne Pełne dodano mrożonych szyszek chmielu, a w Warce Radler 0,0% pojawiło się więcej soków owocowych – wszystko dla... Czytaj więcej »

  • Pewność siebie z Orbit®

    Środa, 27 kwietnia 2022

    Odrobina pewności siebie może pomóc w każdej sytuacji. Nowa kampania gumy Orbit opowiada o odzyskaniu błysku i odnalezieniu siebie na nowo w rzeczywistości offline. Cztery spoty w humorystyczny sposób przedstawiają codzienne czynności, które po okresie pandemicznych ograniczeń mogą okazać się sporym wyzwaniem. Z ratunkiem przybywa guma Orbit! Czytaj więcej »

  • Żaden Kubuś nie dodaje cukru!

    Środa, 27 kwietnia 2022

    Kubuś od lat dostarcza dzieciom i ich rodzicom to, co najlepsze. Kubuś Play, Kubuś Waterrr, Kubuś mus i Kubuś sok 100% to uwielbiane i cenione przez nich produkty. Marka stawia więc na składy bez dodatku cukru, o czym szeroko informuje w najnowszej kampanii. Czytaj więcej »

  • San wystartował z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki oraz szerokiej palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Czytaj więcej »

  • Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka nieustannie podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Właśnie dlatego idea przewodnia nowego manifestu Żywca prezentowanego w... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51