Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kampanie i Promocje Hurt i Detal Portal Kupców Polskich

Kampanie i Promocje

  • Za nami Warka Planet of Gamers Cup

    Piątek, 16 kwietnia 2021

    CS:GO, Ghostrunner, Outriders i Mortal Kombat Ultimate XI – oto gry, w których w ostatnią niedzielę, 11 kwietnia, zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów w ramach pierwszego w historii Warka Planet of Gamers Cup. Wyjątkowo przygotowany na tę okazję puchar trafił do rąk Pago, a drugie miejsce zgarnęła PiranhaSawa. Czytaj więcej »

  • Kampania Spodów Tortowych od Dan Cake

    Czwartek, 15 kwietnia 2021

    Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake. Aktywacja ma na celu budowanie zasięgowej świadomości produktowej. Czytaj więcej »

  • Marka piwa Królewskie startuje z komunikacją inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampania „Znani z Warszawy” przygotowano cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic, nową limitowaną kolekcję opakowań oraz aktywację Warszawski Mural. Czytaj więcej »

  • W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą. Czytaj więcej »

  • Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo dużą wagę przywiązuje do jakości spożywanych produktów. Woda jest podstawą codziennej diety, dlatego docenia zarówno jej skład, jak i walory smakowe. Klaudia Krupicz, senior marketing manager marki, zaznacza,... Czytaj więcej »

  • Mocne otwarcie kampanii piwa HARDMADE

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie. Czytaj więcej »

  • Masa Kreatywności Netto ze „Zwierzakami z farmy” to kampania lojalnościowa sieci sklepów Netto, która startuje w najbliższy poniedziałek, 12 kwietnia. Po raz drugi klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny. Czytaj więcej »

  • Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu... Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze. Czytaj więcej »

  • ALDI rozwija asortyment dla wegetarian i wegan oraz osób chcących ograniczyć spożycie produktów odzwierzęcych poszerzając ofertę produktów roślinnych. Wspólnie z Fundacją ProVeg promuje zalety diety roślinnej, a celem prowadzonych działań jest edukacja konsumentów w zakresie świadomego odżywiania, tworzenia zbilansowanych i pełnowartościowych posiłków oraz ułatwienia... Czytaj więcej »

  • Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej. Czytaj więcej »

  • Indykpol – największy w Polsce producent indyka, rozpoczyna 3-miesięczną kampanię promującą pojedynczo pakowane, wykonane z mięsa najwyższej jakości, parówki Jedynki oraz produkty z linii Bianka – parówki, frankfurterki i pierś gotowaną z indyka. Czytaj więcej »

  • W tym sezonie VARTA zaprasza do wspólnego kibicowania i przeżywania sportowych emocji w domowym zaciszu. Wspieranie sportu jest szczególnie ważne dla grupy, która od lat angażuje się w pomoc lokalnym inicjatywom sportowym, będąc także sponsorem jednego z najlepszych zespołów na świecie. Udział w nowej promocji konsumenckiej umożliwi klientom dostęp do najpopularniejszej... Czytaj więcej »

  • Marka Kropla Beskidu od lat podejmuje szereg działań na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Dzięki odpowiedzialnemu wydobyciu wody każdego dnia oszczędza jej ilość potrzebną na całe życie dla jednego człowieka. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w nowym spocie reklamowym pod hasłem „Każda kropla ma znaczenie”. Czytaj więcej »

  • Carrefour wzmacnia ofertę handlową sklepów samoobsługowych oraz wprowadza rozwiązania ułatwiające dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów. Czytaj więcej »

  • Koral, polski producent lodów, tradycyjnie jak co roku w Wielką Sobotę emituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni promujące portfolio lodów marki Koral. Najnowsze nagrania mają, na przekór szarej rzeczywistości, dawać radość i nadzieję na lepsze jutro. Czytaj więcej »

  • Warka to pierwsza polska marka piwna, która postanowiła wejść w świat gamingu na szeroką skalę. Jako piwo przez lata towarzyszące konsumentom podczas spotkań towarzyskich i wielkich sportowych emocji, nie mogła pozostać obojętna na ich zainteresowanie grami. To dlatego stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się... Czytaj więcej »

  • Grupa Muszkieterów przygotowała dla Intermarché kolejną odsłonę kampanii z udziałem Optymistki. Tym razem ambasadorka sieci przedstawia się klientom. Irka Marsze, której imię i nazwisko nawiązują do nazwy sieci, nadal inspiruje oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowszego trybu życia przy niewielkich wydatkach na zakupy. Kampania wystartowała 18 lutego br. Działania... Czytaj więcej »

  • Jak Tymbark zachęca do picia soku do śniadania? Śpiewająco! Na potrzeby nowego spotu marka do kultowej i znanej wszystkim melodii stworzyła zupełnie nową piosenkę „Śniadanie i Tymbark, śniadanie i sok”. Zarówno tekst i sceny z różnych sytuacji śniadaniowych podkreślają, jak idealnie soki Tymbark pasują do każdego śniadania. Czytaj więcej »

  • Lubella wprowadziła ważną zmianę w składzie swoich makaronów 4- i 5-Jajecznych. Jajka wykorzystywane w procesie ich produkcji pochodzą od kur z wolnego wybiegu. Marka informuje o tym w szerokiej kampanii, podkreślając jednocześnie, że makaron w tym wydaniu poprawia smak każdego rodzinnego obiadu. Tak, jak lubisz! Czytaj więcej »

  • Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu. Czytaj więcej »

  • Browar Tenczynek rozpoczął akcję społeczną #NieWstydźSię. Celem kampanii jest zachęcanie do przełamywania własnego wstydu i zachęcanie do głośnego wypowiedzenia tego, co nas krępuje. Przełamywanie wstydu jest najlepszym sposobem na oddalenie od siebie depresji, czy innych zaburzeń w relacjach międzyludzkich. Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych Browaru Tenczynek. Czytaj więcej »

  • Vegeta Natur wystartowała z kolejną, wiosenną odsłoną kampanii w mediach. Hasło przewodnie kampanii - „Inspirowane Naturą” – podkreśla główne zalety produktów marki Vegeta Natur. Czytaj więcej »

  • Kolejną odsłoną kampanii Włącz Tryb Spotkań jest wyjątkowa gra planszowa, zaprojektowana przez markę Wyborowa oraz PROSTO. Tryb Domówki to innowacyjne opakowanie produktu, które jest jednocześnie grą towarzyską. Marka kontynuuje swoją dotychczasową komunikację i zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Czytaj więcej »

  • Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne. W dobie pandemii powraca z kampanią reklamową, która namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach. Nowe spoty można oglądać w telewizji i internecie od 15 marca. Czytaj więcej »

  • Lewiatan startuje z kampanią wiosenną

    Poniedziałek, 15 marca 2021

    11 marca br. wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Fasole to segment szybko rozwijający się w Polsce z wysoką, dwucyfrową dynamiką wzrostu sprzedaży rok do roku. Bonduelle jest motorem napędowym wzrostu sprzedaży kategorii w Polsce i właśnie startuje z kolejną kampanią internetową wspierającą szeroką ofertę fasol Bonduelle w Polsce. Czytaj więcej »

  • Żubrówka Czarna już po raz trzeci stała się inspiracją do stworzenia artystycznego projektu „Czarna Polana”. Ta edycja różni się jednak od poprzednich i ukazuje się pod hasłem „Czarna Polana filtruje”. Premiera projektu przypada na 11 marca br. Ten wyjątkowy projekt będzie można zobaczyć m.in. w samym centrum Warszawy, na dedykowanej stronie internetowej oraz w kanałach... Czytaj więcej »

  • Koń w torbie treningowej? Rower, który z łatwością mieści się w worku sportowym? To wszystko jest możliwe tylko w świecie LECH Free 0,0%. W najnowszym, humorystycznym spocie marka udowadnia, że dzięki Lech Free 0,0% można łączyć 100% piwnego smaku i orzeźwienia z aktywnym trybem życia. Czytaj więcej »

  • Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach

    Poniedziałek, 08 marca 2021

    Linia Tymbark Vitamini to sprzymierzeniec kobiet. Powstała z myślą o nich i do nich kieruje swoją komunikację. Dlatego właśnie marka rozszerza swoje działania i kampanię telewizyjną w postaci akcji społecznej skupionej wokół hasła „100% siebie”. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51