Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na Święta
Carrefour rozszerza ofertę marki własnej na Święta
Poniedziałek, 25 listopada 2024
Przygotowując swoją ofertą spożywczą na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia, Carrefour Polska poszerzył asortyment marki własnej o ponad 150 nowych produktów. Sieć rozbudowała linię Carrefour Extra, czyli produktów z segmentu średniego oraz premium, o tradycyjne polskie wyroby świąteczne, a także takie, które charakterystyczne są dla Świąt obchodzonych w innych krajach europejskich.
Przed tegorocznymi Świętami Bożego Narodzenia Carrefour Polska kilkukrotnie zwiększa asortyment wybranych kategorii produktowych, które najczęściej poszukiwane są przez klientów w tym wyjątkowym okresie. Do oferty sieci trafiło właśnie ponad 150 typowych produktów bożonarodzeniowych, które oferowane są w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych okazjonalnych opakowaniach.
Wśród nowości znalazły się zarówno produkty świeże, jak i pakowane. W asortymencie polskich wyrobów świątecznych znaleźć można, m.in drób świąteczny, karpia w elementach, suszone grzyby, owoce wędzone i suszone oraz masę makową. Asortyment uzupełniają produkty garmażeryjne, takie jak uszka, łazanki i paszteciki, a także produkty o wzmożonym popycie na Święta, np. nabiał, kiszona kapusta, śledzie czy tradycyjne sery oraz wędliny z segmentu premium.
W asortymencie produktów świątecznych z innych krajów europejskich, klienci znajdą w linii Carrefour Extra m.in. szeroki wybór ciast oraz tradycyjnych słodyczy, w tym włoskie ciasto Pandoro, francuską babkę świąteczną Panettone, owocowe Pate de Fruit czy czekoladowe Coeurs de Guimauve, a także wybór tradycyjnych świątecznych alkoholi.
- Święta Bożego Narodzenia to czas, który chcemy spędzać w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami i wyjątkowym jedzeniem. W Carrefour Polska dokładamy starań, aby nasza świąteczna oferta była odpowiedzią na różnorodne potrzeby i oczekiwania naszych klientów, a także zachęcała ich do kulinarnych eksperymentów - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, menedżer marki własnej w Carrefour Polska. Z roku na roku widzimy coraz większą odwagę Polaków w testowaniu nowych dań i produktów. Nasze tegoroczne nowości w linii Carrefour Extra pozwolą im spróbować najlepszych produktów, które pojawiają się w Święta w różnych zakątkach Europy. Jesteśmy przekonani, że trafią one w gusta naszych rodaków i na stałe zagoszczą na wielu polskich stołach - dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.
Obecnie w ofercie marek własnych Carrefour znajduje się ponad 4000 różnych produktów z najpopularniejszych kategorii, od budżetowych, po wyroby z segmentu premium, które są nawet do 30% tańsze niż porównywalne produkty brandowe, ale charakteryzują się podobną jakością. Wszystkie nowości pojawiające się w ofercie marek własnych Carrefour testowane są przez klientów pod względem atrakcyjności smakowej i jakościowej. Tylko produkty, które są przynajmniej tak samo dobrze oceniane jak produkty konkurencji, trafiają do sprzedaży w sklepach sieci.
Produkty marek własnych są również filarami najnowszej odsłony kampanii Act For Food, w ramach której Carrefour Polska ogłosił 5 długofalowych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowszych produktów dla klientów. Jej celem jest trwała zmiana w sposobie odżywiania Polaków poprzez oferowanie smacznych wysokojakościowych produktów w cenach, na które mogą sobie pozwolić.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.