Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka rozwija kompetencje franczyzobiorców poprzez innowacyjny konkurs biznesowy
Żabka rozwija kompetencje franczyzobiorców poprzez innowacyjny konkurs biznesowy
Czwartek, 28 listopada 2024
W ramach prowadzonego przez Grupę Żabka programu Akademia Przedsiębiorczości zorganizowano unikalne szkolenie menedżerskie dla najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców. Wydarzenie odbyło się w formie konkursu biznesowego z wykorzystaniem Branżowych Symulacji Biznesowych firmy Revas, łącząc teorię zarządzania z praktyką w angażującym środowisku wirtualnym.
Żabka to jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce, która liczy ponad 10 900 sklepów w całym kraju. Firma dba o rozwój swoich franczyzobiorców i mocno stawia na inicjatywy podnoszące ich poziom kompetencji przedsiębiorczych. Znakomitym przykładem wsparcia edukacyjnego franczyzobiorców jest Akademia Przedsiębiorczości – autorska inicjatywa Żabki prowadzona przy wsparciu partnerów takich jak Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej i I'GS In Good Strategy Moniki Ferreiry. Dzięki bezpłatnym szkoleniom z zakresu HR, sprzedaży, podatków i finansów, uczestnicy zdobywają wiedzę na temat zarządzania własnym sklepem na wymagającym rynku detalicznym.
Jedną z najnowszych inicjatyw prorozwojowych było innowacyjne szkolenie menedżerskie w formie konkursu biznesowego skierowanego do najbardziej aktywnych absolwentów Akademii Przedsiębiorczości. Podczas pięciu tygodni szkolenia online 26 uczestników wcieliło się w role menedżerów wirtualnych biur podróży. Podejmowali decyzje strategiczne w takich obszarach jak zarządzanie zespołem, inwestycje czy optymalizacja oferty, a nad efektami ich starań czuwali trenerzy firmy Revas, którzy przeprowadzali symulację.
– Wierzymy, że przedsiębiorczości można i trzeba uczyć w sposób praktyczny, bo to najlepsza droga do przygotowania na wyzwania świata biznesu. Naszym celem jest pokazanie, jak cenną rolę odgrywa analityka biznesowa w osiąganiu sukcesu – powiedział Wojciech Pitura, prezes zarządu Revas.
Szkolenie zyskało uznanie wśród uczestników, którzy podkreślali jego wartość w rozwijaniu praktycznych kompetencji menedżerskich.
– Udział w symulacji biznesowej był dla mnie bezpiecznym polem do eksperymentowania i odkrywania nowych mechanizmów zarządzania. W wirtualnym środowisku mogłam zaryzykować, zaufać intuicji i sprawdzić efekty, nie obawiając się konsekwencji w realnym biznesie. To nie tylko niezwykle wartościowe narzędzie edukacyjne, ale także okazja do refleksji nad własnymi mocnymi i słabszymi stronami. Wyciągnięte wnioski pozwolą mi lepiej zarządzać zarówno sobą, jak i moim zespołem – mówi Katarzyna Zagańczyk-Gryglas, franczyzobiorczyni sklepu Żabka z podwarszawskiego Legionowa.
Finał programu odbył się 21 listopada w Centrum Logistycznym Żabki w Nadarzynie. Najlepsi uczestnicy rywalizowali w zespołach nad symulacją „Sklep elektro”, rozwijając przy tym umiejętności strategicznego myślenia, analizy danych i komunikacji w grupie. Wydarzenie miało nie tylko walor edukacyjny, ale także integracyjny, umożliwiając wymianę doświadczeń i budowanie relacji wśród franczyzobiorców.
– Rozwój to fundament działalności każdego przedsiębiorcy. Nowe kompetencje przekładają się nie tylko na lepsze wyniki finansowe, ale także na naszą atrakcyjność w relacjach biznesowych – zarówno z pracownikami, jak i klientami czy kontrahentami. Akademia Przedsiębiorczości i jej inicjatywy oferują nam wiedzę, która z czasem procentuje i staje się trwałą przewagą konkurencyjną – dodaje Katarzyna Zagańczyk-Gryglas, franczyzobiorczyni sklepu Żabka.
Rozwój i edukacja franczyzobiorców jest integralną częścią strategii Żabki. Innowacyjne szkolenia, takie jak konkurs biznesowy z symulacjami, to doskonały przykład nowoczesnego podejścia do edukacji przedsiębiorczej, które buduje silne fundamenty dla dalszego rozwoju sieci i jej partnerów.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.