Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 68 proc. Polaków pije kawę, spędzając czas z bliskimi
68 proc. Polaków pije kawę, spędzając czas z bliskimi
Wtorek, 03 grudnia 2024
Polacy uwielbiają wspólną celebrację! Ponad 83% respondentów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby w święta i uroczystości rodzinne spotykać się osobiście – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. przez agencję SW Research[1].
Kawa to nie tylko aromatyczny dodatek do spotkania, ale i pretekst do wspólnego spędzenia chwil – bez względu na to czy jest to przerwa w pracy, kawa z przyjaciółmi czy niedzielna wizyta w rodzinnym domu. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Tchibo aż 68 proc. pytanych zadeklarowało, że zawsze lub często kawa towarzyszy ich spotkaniom z bliskimi – również tym, podczas których do stołu zasiadają przedstawiciele różnych pokoleń3.
Osobiście i przy kawie
Niemal siedmiu na dziesięciu respondentów wyrażało zainteresowanie rozmowami z reprezentantami innych pokoleń, a dla ¼ badanych takie konwersacje były zdecydowanie interesujące. Choć w dobie digitalizacji i postępu technologicznego coraz popularniejsze wydaje się być zdalne utrzymywanie kontaktów, to jednak ponad ośmiu na dziesięciu respondentów (83%) deklaruje, że w czasach cyfryzacji ważne jest dla nich osobiste celebrowanie świąt i uroczystości rodzinnych. Jedynie 5% badanych twierdzi, że ta kwestia nie jest dla nich istotna.
Takie spotkania często odbywają się przy obficie zastawionym stole, na którym jednak nie może w większości przypadków zabraknąć jednego elementu. Już co trzeci Polak nie wyobraża sobie spotkania bez kawy, a 36% respondentów deklaruje częste spożywanie napoju z ziaren kawowca w towarzystwie4. Zaledwie 4,6% badanych stwierdziło, że ich wspólnej celebracji nigdy nie towarzyszy kawa5. – Polacy uwielbiają spotykać się „na kawę”. Często spełnia ona funkcję integracyjną, ułatwiając nawiązywanie i rozwijanie relacji. Przy kawie rozmowa wydaje się łatwiejsza i przyjemniejsza. Z naszych badań i obserwacji wynika, że większość Polaków stawia na sprawdzone smaki i aromaty. Kawosze mają swoje ulubione marki, po które sięgają – mówi Paulina Iwaszko, PR, CSR & Corporate Communication Manager w Tchibo Warszawa.
Eduscho Family – ten sam smak i aromat
Produktem, który od lat towarzyszy Polkom i Polakom, niezmiennie łącząc pokolenia, jest żółta Family, która właśnie dołączyła do portfolio marki Eduscho. – Żółta kawa Family to bez wątpienia kultowy brand, goszczący w polskich domach od lat. To smak i aromat, który Polacy pokochali i który niejednej osobie przywołuje wspomnienia rodzinnych spotkań – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager w Tchibo Warszawa. – Teraz marka Family dołącza do portfolio kaw Eduscho, tworząc tym samym silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Eduscho Family to ta sama ulubiona kawa w nadal żółtym opakowaniu, z tą samą recepturą, smakiem i aromatem. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho – dodaje.
Producent Eduscho Family przez wiele miesięcy przygotowywał się do tej biznesowej zmiany, planując odpowiednio szczegółowo komunikację i prowadząc dedykowane aktywności konsumenckie. Kampania dotycząca rebrandingu ulubionego produktu wielu kawoszy w Polsce nadal trwa. W jej ramach w telewizji konsumenci są zapewniani, że Family ma nowe opakowanie, ale wciąż ten sam, niezmiennie intensywny smak i aromat. O tym samym informują również gazetki klienckie oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.
1 Badanie „Znaczenie rozmów i spotkań w budowaniu relacji“ na zlecenie Tchibo Warszawa Sp. z. o. o zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywniej grupie 1233 respondentów, w dniach 29.10 – 03.11.2024 r. 2 Tamże. 3 Tamże. 4 Tamże. 5 Tamże
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.