Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 InPost gwarantuje: przesyłki nadane 22, a nawet 23 grudnia dotrą przed Wigilią
InPost gwarantuje: przesyłki nadane 22, a nawet 23 grudnia dotrą przed Wigilią
Wtorek, 10 grudnia 2024
Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat® 22 grudnia zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00. Ponadto, w ramach specjalnej oferty dla wybranych sklepów e-commerce m.in. Amazon, Decathlon, KRUK, Media Expert Media Markt, Modivo, SUPER-PHARM, X-kom, przesyłki nadane nawet 23 grudnia do 13.00 – InPost dostarczy jeszcze w Wigilię.
– Już po raz szósty zapewniamy naszym klientom gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia. Każda paczka nadana 22 grudnia, a w przypadku kilkudziesięciu sklepów nawet 23 grudnia, trafi do odbiorców przed Wigilią. Od zawsze wyznaczaliśmy ambitne cele, a w tym roku jeszcze bardziej podnosimy poprzeczkę. Zapewniam, że to rozwiązanie, które dziś oferujemy, w przyszłości będzie kolejnym standardem rynkowym obowiązującym całą branżę – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.
Brzoska dodaje, że InPost jest świadomy, iż w ostatnich dniach przed świętami wiele paczek, które trafiają do maszyn Paczkomat zawiera świąteczne prezenty, które muszą dotrzeć na czas pod choinkę. – Tylko InPost daje gwarancję, że przesyłki nadane nawet w ostatnim dniu przed świętami, trafią do odbiorców na czas – podkreśla.
Okres przed Świętami Bożego Narodzenia, gdy wszyscy kupujemy prezenty naszym bliskim, jest szczególnie intensywny dla branży logistycznej. W 2023 r. wolumen przesyłek w Q4 w porównaniu do Q3 wzrósł o blisko 28% – co obrazuje skalę przedświątecznego peaku. Pracownicy InPost pracują nawet w weekendy, aby zapewnić klientom szybką i komfortową dostawę.
Finalna godzina nadania paczki 22 grudnia, którą obejmuje gwarancja dostawy, zależy od strefy, w której znajduje się dany Paczkomat. W strefie D kurier ostatni raz w ciągu dnia odbiera paczki o godz. 13.00, w strefie C o 14.00, w strefie B o 15.00, a w strefie A o godz. 16.00. W której strefie znajduje się Twój Paczkomat można sprawdzić na stronie: https://inpost.pl/godziny-odbiorow.
Odbiór i nadanie paczki ułatwia nie tylko największa w Europie sieć urządzeń Paczkomat, ale też jedna z najpopularniejszych w kraju, aplikacja InPost Mobile, która ma już ponad 13 mln użytkowników. Pozwala ona śledzić przesyłkę w czasie rzeczywistym, otrzymywać na bieżąco powiadomienia o jej statusie czy otwierać skrytkę zdalnie. Z poziomu aplikacji można również przedłużyć czas odbioru, przekierować przesyłkę do innego punktu lub udostępnić bliskiej osobie, aby odebrała ją za nas.
W październiku InPost wprowadził nową odsłonę aplikacji, która zawiera długo oczekiwany program lojalnościowy, w którym poprzez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane i nadawane paczki oraz inne aktywności związane z usługami marki – będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach. W losowaniu finałowym 15 stycznia do wygrania jest mieszkanie w Warszawie o wartości ponad 750 000 zł oraz samochód elektryczny Renault Megane E-Tech.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.