Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Polacy prezenty świąteczne kupują do 300 zł
Na upominki dla bliskich Polacy najczęściej przeznaczają kilkaset złotych. Jak wynika z najnowszego badania VeloBanku, co trzecia osoba kupi prezenty za 100-300 zł, a 29% zwiększy swój budżet na ten cel do 600 zł. Polacy chętnie korzystają z rabatów i promocji, częściej też zamiast stacjonarnie wybierają się na zakupy online.
Na świątecznej liście zakupów jednym z istotnych punktów są prezenty. VeloBank w swoim najnowszym badaniu sprawdził, jak Polacy w tym roku podchodzą do wyboru upominków dla bliskich, jakie kwoty na nie przeznaczają i gdzie poszukują idealnego prezentu.
Jedynie 3% Polaków nie planuje żadnych wydatków w związku z prezentami, a 9% zamierza na ten cel przeznaczyć mniej niż 100 zł. Najwięcej z nas, bo aż co trzeci Polak założył budżet od 100 do 300 zł i niemal tyle samo, bo 29% będzie poszukiwało upominku w przedziale 300-600 zł. 17% respondentów badania odpowiedziało, że na prezenty pod choinkę przeznaczy od 600 do 1 000 zł. Na najdroższy upominek, czyli za ponad 1000 zł, zdecyduje się niewielu, bo 8% badanych.
– Nasze badanie wyraźnie pokazało, że Polacy racjonalnie i z rozmysłem podchodzą do świątecznych wydatków. Wypracowali sobie własne strategie oszczędzania w czasie inflacji, gdy ceny szybko rosną. Prawie połowa Polaków korzysta z promocji i rabatów przedświątecznych, aby zaoszczędzić przy organizacji Bożego Narodzenia. Co trzeci badany planuje budżet z wyprzedzeniem i potem się go trzyma, co jest bardzo dobrą strategią zakupową i pozwala na rozsądne zarządzanie swoimi finansami. Są jednak też tacy, którzy dają się ponieść zakupowemu szaleństwu i podejmują decyzje finansowe spontanicznie (15%), a 2% zamierza wspomóc się kredytem przy organizacji świąt. Bez względu jednak na wybraną strategię, dla osób, które chcą złapać nieco finansowego oddechu w trakcie świąt polecamy zapoznać się z naszą ofertą. Kredyt z RRSO 11,4% można zacząć spłacać dopiero po 3 miesiącach, bank nie pobiera też prowizji – wskazuje Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.
Promocja zawsze w cenie
Polacy kochają promocje – potwierdzają to wyniki badania VeloBanku. Prawie dwie trzecie nie przechodzi obojętnie wobec rabatów i obniżek, w tym 28% zawsze poluje na najlepsze okazje. Często robi to 37% Polaków, ale jednocześnie przyznają, że nie jest to ich priorytet przy zakupach prezentów pod choinkę.
Miejscem, gdzie najchętniej poszukujemy prezentów, jest internet. To właśnie w sklepach online kupuje aż 65% Polaków. Galerie handlowe są dopiero na drugim miejscu, wybiera się tam 53% w celu kupna prezentów dla bliskich. Z kolei co piąty przyznaje, że zakup upominku świątecznego jest dziełem przypadku. Co dziesiąty wykorzysta swoje talenty i umiejętności i obdaruje bliskich własnoręcznie wykonanym prezentem.
Bez względu na to, czy zakupy robimy w sklepie stacjonarnym czy online, ułatwieniem dla szukających prezentów jest VeloFotka. Ten nowy produkt w VeloBanku rewolucjonizuje sposób robienia zakupów. Zamiast stać w kolejce po kredyt i czekać na decyzję wystarczy, że w aplikacji mobilnej wybierzemy kredyt ratalny VeloFotka z RRSO 0%, zrobimy zdjęcie etykiety z ceną, zaakceptujemy wniosek, który pomoże nam wypełnić algorytm wspierany sztuczną inteligencją, przejdziemy weryfikację naszej zdolności kredytowej, by po pozytywnej decyzji, następnie w kilka chwil otrzymać środki. Do 6500 zł, nawet jeśli nie mamy konta w VeloBanku.
Płatności mobilne doganiają gotówkę
Internet zdetronizował sklepy stacjonarne. Polacy najchętniej robią zakupy online z powodu wygody i oszczędności czasu. Trend przenoszenia wielu spraw codziennych do świata wirtualnego widać bardzo dobrze w płatnościach. Choć gotówka trzyma się mocno, to w tym roku aż 44% Polaków za prezenty świąteczne zapłaci za pomocą aplikacji mobilnych, na drugim miejscu wybija się płatność kartą, którą wybiera 30% osób.
Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.