Każdy z nich to inna historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka. Kampania informuje, że portfolio marki tworzy nie tylko kawa zbożowa, ale także napoje roślinne. Pojawia się też element wspólnotowości – Inka prezentowana jest jako marka, której produktami można się dzielić i która tworzy więź między konsumentami. W każdym spocie pojawia się lubiana przez fanów Inki bohaterka marki – Zbożenka, która dzieli się kawą i uśmiechem ze swoimi przyjaciółmi i znajomymi. Kampania potrwa do lutego 2025 r.
tagi: kampania , Inka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...
Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...
MŚP mają poważne braki w kompetencjach AIOgraniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...
Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i BeneluksemBrak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...