Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Kaufland lansuje modę na świadome odżywianie
Prosprzedażowe kampanie marketów zwykle oparte są na podobnych obrazach: zadowoleni konsumenci, pełne półki i wypełnione po brzegi koszyki. Nie tym razem. Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia się na tle kategorii.
Nowy Rok to czas postanowień i planów – to znakomita okazja do promowania tego, co sprzyja naszemu zdrowiu. Jednym z atutów Kauflandu jest bogata oferta warzyw i owoców oraz szeroki asortyment produktów bio i wege. Warto je wybierać – nie tylko w trosce o siebie, ale też o planetę. A w Kauflandzie wybierać jest z czego – to naprawdę imponująca kolekcja, która stała się kluczowym elementem najnowszej kampanii tej sieci sklepów.
Kaufland temat świadomego odżywiania ubrał - i to dosłownie - w stylistykę high fashion. Poprzez zastosowaną analogię do świata mody, codzienne decyzje konsumentów zostały porównane do śledzenia trendów wprost z wybiegów. W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach, a zdrowe produkty zostały zaprezentowane jako hipermodne, stylowe dodatki. Całość przypomina pokazy znanych projektantów, a kluczowym elementem scenografii jest obrotowa scena, która dodaje całości nieoczywistej dynamiki. Przekaz? Jest moda na pyszne, zdrowe jedzenie i jest moda na Kaufland!
- Od początku mieliśmy jeden cel: pokazać, że zdrowa żywność może być tak samo ekscytująca jak najnowszy drop od projektantów mody. Razem z marką Kaufland wpadliśmy na pomysł przeniesienia warzyw i owoców (i nie tylko) wprost na wybieg – i to dosłownie. Na planie zaaranżowaliśmy scenę rodem z pokazu high fashion, a w roli najgorętszych dodatków wystąpiły produkty z Kauflandu. Zależało nam, żeby kampania była świeża, zaskakująca i totalnie wykraczała poza schemat „wypełnionego koszyka”. Dlatego postawiliśmy na niebanalne kreacje i obrotową scenę, aby pokazać, że wybór produktów wcale nie musi być nudny – wręcz przeciwnie - mówi Łukasz Jankowski, senior art director i motion designer, Ancymony (*ancy).
Wyjście poza schemat wymagało odwagi i nieszablonowego podejścia ze strony zarówno brand managerów, jak i teamu kreatywnego. Zaowocowało ono absolutnie niebanalną kreacją – haute couture i prêt-à-porter.
– Efekt? Kampania, która wyróżnia się na rynku i opowiada o jedzeniu w nowy, dynamiczny sposób. A co najważniejsze, pomaga budować modę na zdrowe, świadome wybory każdego dnia – podsumowuje Łukasz Jankowski, senior art director i motion designer, Ancymony (*ancy).
W ramach kampanii powstał spot 30’’ i cztery spoty 15’’, które emitowane są w telewizji oraz internecie. Całości dopełnia wysmakowana sesja zdjęciowa, zrealizowana na potrzeby kampanii mediowej.
- Czerpiąc inspirację ze świata mody i największych wybiegów, stworzyliśmy kampanię, która wykorzystuje tę estetykę w codziennym życiu. Naszym zamysłem było, aby modelki i modele zachęcali do świadomych wyborów żywieniowych oraz promowali modę na wszystko to, co sprawia, że żyje nam się lepiej. Stąd również nazwa kampanii – „Moda na...”, dzięki której staramy się pokazać, że rozumiemy różnorodne potrzeby naszych klientów i chcemy wspierać ich w wyborach zgodnymi z ich wartościami i przekonaniami - podsumowuje Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.