Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 PepsiCo wprowadza aplikację PepHub
W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży poprzez platformy cyfrowe,* firma PepsiCo wprowadziła na polski rynek aplikację PepHub, dedykowaną klientom z branży HoReCa (Hotele, Restauracje, Catering, inna nazwa tego segmentu to Away From Home).
PepHub to platforma cyfrowa, zaprojektowana z myślą o kompleksowej obsłudze klienta B2B. Jej struktura opiera się na czterech filarach: centrum zamówień, centrum serwisowe, centrum zarządzania finansami i centrum wymiany informacji. Obecnie projekt jest w fazie wdrożeniowej, która polega głównie na budowaniu bazy klientów i potrwa do marca 2025 roku.
– Wprowadzenie PepHub to ważny krok w kierunku nowoczesnej i bardziej efektywnej współpracy z klientami z branży HoReCa/AFH. Naszym celem jest, aby do 2027 roku każdy klient miał dostęp do platformy, a 80 proc. z nich realizowało zamówienia wyłącznie online – mówi Magdalena Połowniak, digital transformation program manager, liderka projektu PepHub w Polsce. – Już teraz widzimy, że aplikacja odpowiada na potrzeby naszych partnerów i przynosi oczekiwane rezultaty. W ciągu pierwszych ośmiu tygodni działania platformy, zarejestrowało się na niej 50 proc. naszych klientów, a 42 proc. złożyło zamówienia. Najbardziej aktywni użytkownicy dokonali nawet 14 zamówień w tym okresie – dodaje.
Platforma oferuje klientom szereg korzyści: optymalizację czasu, szybkie i łatwe zamówienia, dostęp do najnowszych informacji, przejrzyste zarządzanie finansami, a także program motywacyjny. Użytkownicy zbierają punkty, które są przyznawane za każde zakupy, osiągnięcie celów sprzedażowych, wdrażanie standardów PepsiCo, czy udział w ankietach. Następnie punkty mogą zostać wymienione na nagrody.
– Wdrożenie aplikacji PepHub przynosi korzyści także dla naszych przedstawicieli handlowych. Platforma pozwala im zaoszczędzić czas, który mogą przeznaczyć na rozwój biznesu, budowanie relacji i pozyskiwanie nowych klientów. Planujemy również szkolenia, które pomogą im jeszcze lepiej realizować te zadania – podkreśla Kamil Chudziński, head of digital transformation w PepsiCo.
Za stworzeniem PepHub stoi globalny i lokalny zespół ekspertów. Platforma jest efektem współpracy ponad 100 osób, które połączyły siły, aby zaprojektować narzędzie, odpowiadające na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku. Dodatkowo, platforma wpisuje się w globalne narzędzie PepsiConnect, będąc jednocześnie pierwszym wdrożeniem w sektorze AFH (Away from Home) na świecie. Platforma działa już w 14 krajach i obsługuje ponad 240 tys. zarejestrowanych sklepów.
Uruchomienie platformy wpisuje się w jeden ze strategicznych obszarów rozwoju PepsiCo, którym jest digitalizacja. Obejmuje ona cztery kluczowe kierunki: rezygnacja z transakcji gotówkowych (cashless), zminimalizowanie użycia papieru w codziennych działaniach organizacji (paperless), samodzielne zarządzanie zamówieniami przez klienta oraz automatyzacja (self service&field automation) i cyfrowe środowisko pracy dla klientów (customer digital workplace). To właśnie na ostatnim z wymienionych kierunków PepsiCo koncentruje swoje działania, wprowadzając na rynek platformę PepHub.
* Co przyniesie 2025 rok w digitalu? Trendy i wyzwania według IAB Polska
Raport EFL „Jak odpoczywają polskie przedsiębiorczynie. Pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.