Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28
Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm::registerRule() should not be called statically in /__handel_admin/lib/SoftRequired.php on line 66
Strict Standards: Non-static method HTML_QuickForm_RuleRegistry::singleton() should not be called statically in /PEAR/HTML/QuickForm.php on line 354
Strict Standards: Declaration of HTML_QuickForm_hidden::accept() should be compatible with HTML_QuickForm_element::accept(&$renderer, $required = false, $error = NULL) in /PEAR/HTML/QuickForm/hidden.php on line 34
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231 Żabka nawiązuje współpracę z KioskPolis.pl
Żabka stale poszerza katalog usług dostępnych w swojej mobilnej aplikacji. Teraz użytkownicy Żappki, których jest już 10,8 mln, mogą w kilka minut wykupić ubezpieczenie turystyczne – szybko i wygodnie. A to nie wszystko! Za skorzystanie z nowej usługi czeka bonus: 2000 żappsów, które można wymienić np. na ulubione ciepłe przekąski z Żabka Café.
Dzięki nowo wprowadzonej usłudze użytkownicy aplikacji Żappka mogą zadbać o swoje bezpieczeństwo m.in. podczas zimowych wyjazdów na narty. Aplikacja pozwala na szybkie porównanie dostępnych ofert ubezpieczeń turystycznych i wybór rozwiązania dopasowanego do indywidualnych potrzeb. Za sprzedaż polis odpowiedzialny jest agent ubezpieczeniowy KioskPolis.pl sp. z o.o.1
Czuj się bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś
Ubezpieczenie turystyczne, dostępne poprzez aplikację Żappka, to nie tylko wygoda, ale także atrakcyjne warunki. W momencie uruchomienia usługi można porównać oferty 5 towarzystw ubezpieczeniowych, co ułatwia wybór najkorzystniejszej opcji. Składki zaczynają się od 3,23 zł za dzień, co pozwala dopasować polisę do każdego budżetu. Proponowana ochrona obejmować może sumę kosztów leczenia nawet do 40 mln zł, zapewniając pełne poczucie bezpieczeństwa podczas podróży.
Aby wykupić polisę turystyczną za pośrednictwem aplikacji Żappka, należy wybrać w jej dolnym pasku zakładkę „Usługi”, a następnie kliknąć kafelek „Ubezpieczenia turystyczne” i nacisnąć przycisk „Kup ubezpieczenie”. Bez opuszczania aplikacji Żappka otworzy się obsługiwany przez kioskpolis.pl. intuicyjny formularz, który w kilku prostych krokach pozwoli na wybór oraz zakup najkorzystniejszej oferty. Po dostosowaniu polisy do własnych potrzeb i sfinalizowaniu zakupu użytkownik otrzyma 2000 żappsów. Cały proces zajmuje około 5 minut.
Bogata oferta usług Żabki
Dbając o wygodę swoich klientów, Żabka oferuje im szeroki pakiet usług. W ponad 11 tys. sklepów sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę. Za pomocą strony www, klienci Żabki mogą także zamówić usługę profesjonalnego czyszczenia obuwia czy naprawy swojego smartfona, a także szybko ubezpieczyć swój samochód lub inne środki transportu, takie jak rowery czy hulajnogi. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio. Ponadto Grupa Żabka niedawno rozpoczęła działalność na bardzo atrakcyjnym rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM.
Prężną działalność spółki w Polsce umożliwia należycie doinwestowana infrastruktura logistyczna, obejmująca osiem centrów dystrybucyjnych, 19 obiektów typu cross-dock oraz sieć magazynów dark store i lokali dark kitchen, stanowiących zaplecze operacyjne oferty cyfrowej Grupy Żabka.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
1 Agentem ubezpieczeniowym jest KioskPolis.pl sp. z o.o., wpisany do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem RA 11230077/A. Żabka Polska sp. z o.o. nie bierze udziału w procesie dystrybucji ubezpieczeń.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.